סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)

בשל ריבוי מאומתים לקורונה: הלימודים בתיכון בית בירם של הריאלי הופסקו

התלמידים והצוות נשלחו לבתיהם, ועד יום ראשון הלימודים יתקיימו בזום. יו"ר ועד ההורים בבית הספר: "החלטה לשלוח את התלמידים הביתה התקבלה בשיתוף איתנו. הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן. כולם מבולבלים"

פורסם בתאריך: 5.1.22 14:41

הנהלת תיכון בית בירם של הריאלי הפסיקה היום (רביעי) את הלימודים בבית הספר, והתלמידים והצוות נשלחו לביתם. זאת בעקבות ריבוי מאומתים לנגיף קורונה בקרב התלמידים, המורים ובני המשפחות. במקום הלימודים בכיתות, יקיים בית הספר הוראה מקוונת בזום. התלמידים ישובו ללימודים ביום ראשון לפי מערכת השעות הרגילה שלהם.

אתמול (שלישי) עוד חשבו בבית הספר שניתן יהיה לקיים את שגרת הלימודים. בהודעה לתלמידים ששלחו אתמול רכזות השכבה נאמר, כי הבוקר (רביעי) תגיע לבית הספר ניידת של מד"א לבדיקות קורונה מהירות. "כל התלמידים שקיבלו הודעה שנחשפו לחולה מאומת וברשותם תו ירוק מוזמנים להגיע לבית הספר לבצע את הבדיקה, ואם היא תהיה שלילית עליהם לשוב ללימודים באופן מיידי", נכתב בהודעה.

אלא שהיום, לקראת הצהריים, כשהתברר היקף התחלואה, הודיעו רכזות השכבה, כי הלימודים יופסקו. "כדי לשמור על בריאות כולנו ועל מנת לאפשר השתתפות מלאה בשיעורים, בית בירם יעבור להוראה מרחוק בזום מהשעה 13:30", נכתב בהודעה שיצאה היום, "ביום ראשון, בשעה ראשונה חזרה רגילה ללימודים". בנוסף, הודיעו הרכזות, כי מי מהתלמידים שנרשם למבחני השלמה ביום שישי יוכל להיבחן "בכפוף לקבלת תוצאה שלילית בבדיקה ביתית".

מנהל בית בירם מנדי רבינוביץ' אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "הבוקר הגיעו לבית בירם שתי ניידות של מד"א כדי לבצע בדיקת קורונה מהירות לתלמידים, כדי שלא יצטרכו לנסוע רחוק מביתם ולשהות במתחמי הבדיקות. כל התלמידים והמורים נבדקו במתחם מיוחד שהוכשר לכך רחוק מהכיתות. המורים שנבדקו בשעה 07:00 נכנסו לכיתות כבר בשעה הראשונה, והתלמידים, כולל אלו שהם חניכי הפנימייה הצבאית של הריאלי, חזרו לכיתות בהתאם לתוצאות. הכוונה הייתה שבתוך רבע שעה מקבלת התשובה, אם היא שלילית, התלמידים והמורים יחזרו ללימודים. אנחנו מאחלים לכל בתי הספר בארץ ללכת בעקבותינו".

 

 

אז מה קרה שהחלטתם פתאום לשלוח את המורים והתלמידים לביתם?

"זיהינו עלייה ברמת התחלואה. כבר עכשיו ישנם הרבה מאוד מורים שנמצאים בבידוד או עם ילדים שמחויבים בבידוד וגם הרבה תלמידים שנמצאים בבידוד. כבר עכשיו הלימודים מתקיימים בצורה היברידית, כשחלק מהתלמידים מגיע לבית הספר וחלק צופה בשיעור מהבית, וזה פוגע בשיעורים. לכן הלימודים יתקיימו בזום עד יום ראשון".

לדברי רבינוביץ׳ המעבר ללמידה באמצעות הזום יביא לכך שיותר תלמידים ילמדו ויותר מורים ילמדו, מאשר במצב הנוכחי שבו מורים ותלמידים רבים נמצאים בבית ולא יכולים ללמוד או ללמד. "עכשיו עשינו, סדר וכל המערכת תעבוד יותר טוב גם היום וגם מחר", אמר.

יו"ר ועד ההורים בבית בירם ירון ויצנר: "החלטה לשלוח את התלמידים הביתה התקבלה גם בשיתוף איתנו. הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן. אנחנו מדי יום מחכים לשמוע אם יש או אין שינוי בתקנות הקשורות להתנהלות בעידן הקורונה. אם צריך בידוד או לא, כולם מבולבלים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר