מגרש ספורט, מודל 2022, בקרית אליעזר
מגרש ספורט, מודל 2022, בקרית אליעזר

התושבים התלוננו על ליקויים חמורים במגרש. העירייה, במקום לתקן, סגרה את המגרש

כבר כמה חודשים שתושבים בקרית אליעזר מתלוננים על סדקים מסוכנים שנפערו באספלט של מגרש הספורט. העירייה, לדבריהם, הודיעה להם בתגובה שהמגרש תקין ושמיש. לאחר שהועלה פוסט בפייסבוק בנושא, העירייה החליטה לסגור את המגרש. והילדים? הם נשארו בלי מגרש

פורסם בתאריך: 18.1.22 15:43

תושבים בקרית אליעזר טוענים שהעירייה מזניחה את האחזקה והתפעול של מגרש הספורט שנמצא ברחוב צה"ל. לדבריהם, זה כמה חודשים, שהם מתלוננים על סדקים ארוכים ורחבים שנפערו באספלט במגרש, שבו עשרות ילדים משחקים מדי יום.

"מן הסתם, אין צורך להסביר מהי מידת הסכנה כשכף רגל של ילד יכולה להיתקע בסדק", אומר אחד התושבים, שמתגורר בסמוך למגרש, "המון משפחות נאספות פה בכל יום. אחת השכנות כבר פנתה לעירייה לפני כמה חודשים, ונערך סיור במקום עם אנשי מקצוע, אולם בסיומו נאמר לה שהמגרש תקין ושמיש".

מגרש ספורט, מודל 2022, בקרית אליעזר

מגרש ספורט, מודל 2022, בקרית אליעזר

התושבים המשיכו להתלונן על המפגע, ולפני כשבועיים הם קיבלו מכתב מיוסי כהן, סגן מנהל אגף איכות השירות ופניות הציבור, שבו נכתב: "אנו רוצים להודות לך על מעורבותך בנעשה באזור מגוריך למען תושבי הרחוב והעיר כולה. בקשתך נבחנה על ידי רשות הספורט והוחלט שלא לבצע את עבודת השיקום בשלב זה. עם זאת, בקשתך תירשם במאגר העבודות העירוניות, אשר מבוצעות על פי תוכנית רב שנתית. במידה וקיים מפגע נקודתי, ניתן לפנות למוקד 106 אשר ישמח לעמוד לרשותך".

בצר להם, לאחר שהבינו שהמגרש לא יעבור שיפוץ, פנו התושבים לרשת החברתית והעלו פוסט בעמוד הפייסבוק השכונתי, שבו הם מוחים על ההזנחה. בעקבות פרסום הפוסט, ביום שישי האחרון, העירייה סגרה את המגרש כדי למנוע כניסת תושבים. צעד זה, על אף שנעשה מטעמי מניעה, הרגיז את התושבים.

כותב הפוסט הוסיף: "לצערי, עיריית חיפה בחרה בדרך הקלה, שהיא לסגור את מגרש הספורט בגלל המפגע החמור. המפגע קיים הרבה שנים, איך עכשיו פתאום הם נזכרו? כרגע המצב העגום נמשך, אין פארק משחקים, אין מגרש משחקים, אין סביבת משחקים בטוחה לילדים".

 

 

התושב אבי וסרמן הגיב, כי הסדקים האלו מופיעים כל כמה שנים, וכדי למנוע את הופעתם בחורף הבא, בגלל האדמה הרכה ששוקעת מתחת לאספלט, צריך לעשות יותר מתיקון טלאים, לחפור ולהכין בסיס חדש.

התושבת נועה צרפתי כתבה: "ביזיון. יש ילדים שחיים במגרש הזה".

אחרת כתבה: "אנחנו משלמים ארנונה ומקבלים אפס שירותים. לא משפצים את המנהרה התת קרקעית לרכבת, לא תאורה בטיילת ולא גנים ומגרשים אמיתיים לילדי השכונה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "המגרש בקרית אליעזר נסגר עקב בעיות תשתית ותזוזות הקרקע, אשר מסכנות את המשתמשים בו. עיריית חיפה תבחן את מצבו הפיזי של המגרש בהיבט הבטיחותי, בתיאום עם יועץ בטיחות, ובהתאם לכך תתקבל החלטה בדבר פתיחתו מחדש".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר