ההזמנה להפגנת התמיכה באוקראינה
ההזמנה להפגנת התמיכה באוקראינה

צעדת תמיכה באוקראינה תצא הערב משדרות בן גוריון

המארגנים קוראים למשתתפים לבוא עם כרזות ודגלי אוקראינה. הצעדה תצא משדרות בן גוריון 10 ב-17:45 ותנוע לעבר הקונסוליה הרוסית. כותרת ההפגנה: "לעצור את התוקפנות הרוסית על אוקראינה"

פורסם בתאריך: 24.2.22 14:03

המלחמה במזרח אירופה. חיפאים מארגנים צעדת תמיכה באוקראינה שתתקיים הערב (חמישי) בחיפה. הצעדה תצא משדרות בן גוריון 10 (סמוך לקפה ארומה) ב-17:45 עד לקונסוליה הרוסית ברחוב הפרסים 24.

בפייסבוק כבר נפתח דף מיוחד לאירוע תחת הכותרת "לעצור את התוקפנות הרוסית על אוקראינה". בדף נכתב: "הליכה שלווה נגד התוקפנות הרוסית באוקראינה. אנחנו לא אדישים למה שקורה באוקראינה, כי החברים, המשפחות והקרובים שלנו נמצאים שם. אנו דורשים מרוסיה לחדול מפעולות האיבה בשטחה של אוקראינה. קחו איתכם את דגלי אוקראינה".

 

 

אבנר קורין, עורך באתר Haifaru.co.il: "בשעות היום הגיעו בודדים להפגין מול הקונסוליה הרוסית. היום מתארגנת צעדה שקיבלה אישור מהמשטרה ותצא משדרות בן גוריון בדרכה לקונסוליה. כל המשתתפים מתבקשים לבוא עם כרזות ועם הדגלים האוקראינים. הצפי הוא שיבואו רבים, כי בשנה שעברה כבר הייתה הפגנה נגד המשטר הרוסי כשעצרו את נבלאני. אז הגיעו כ-1000 איש. ייתכן מאוד שגם היום יגיעו רבים, כי הרבה אנשים בדיכאון. הם כותבים שהם בוכים ביחד עם העם האוקראיני. בחיפה יש יותר יוצאי אוקראינה מאשר יוצאי רוסיה. באופן כללי יש יותר עולים מאוקראינה מאשר מרוסיה, כי היסטורית היו הרבה יותר יהודים באוקראינה מאשר ברוסיה. לדעתי יגיעו עשרות אנשים אם לא מאות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר