קרקס "לוקי" (צילום: הדר ברל)
קרקס "לוקי" (צילום: הדר ברל)

"לכו תחפשו": אחרי שנתיים של קורונה, הפנינג פורים הגדול חוזר

הדס בן ארצי, שחקנית ויוצרת חיפאית, מחכה לכם בחנות הפופ-אפ שלה עם שלל תלבושות שנאספו מתיאטראות ובמות אופרה. בשבת ובשני הקרובים יתקיימו ברחוב הנמל אירועי רחוב ססגוניים, ויש גם תחרות תחפושות דיגיטלית. מוזמנים

פורסם בתאריך: 10.3.22 14:08

לאחר שנתיים נטולי חגיגות פורים המוניות, חוזר השנה הפופ-אפ "לכו תחפשו", של הדס בן ארצי – גדול יותר, מקורי יותר ועם מלא אירועים והפתעות. אז אולי הקורונה קצת נדחקה לפינה, אבל דווקא מזג האוויר הגשום, הוא זה שמפריע לחגיגות שהיו מתוכננות לסוף השבוע הקרוב. אבל לא אחת כבן ארצי תיכנע, ואת ההפנינג שהיה מתוכנן על פני שלושה ימים, היא תקיים בשבת הקרובה (12 בחודש) וביום שני (14 בחודש).

תחפושות לכל המשפחה (צילום: אריק רובין)

תחפושות לכל המשפחה (צילום: אריק רובין)

בן ארצי היא שחקנית ויוצרת חיפאית, המגיעה מעולם ההפקות ואהבתה הגדולה ביותר היא תחפושות. זה כמה שנים שהיא אוספת תלבושות אמיתיות מתיאטראות ומבמות האופרה, משקיעה בהן ומתאימה אותן בתפירה ידנית, לצורך השכרה ומכירה לאירועים שונים, ביניהם פורים וליל כל הקדושים. השנה היא מיקמה את חנות הפופ-אפ שלה מעל חנות wishlist בעיר התחתית, הפתוחה בכל יום בין השעות 19:00-10:00, לשם ניתן להגיע כדי למדוד ולבחור תחפושות לכל המשפחה ולהצטלם למזכרת בסטודיו הסמוך של הצלם אריק רובין.

 

 

בשבת הקרובה, בין השעות 23:00-12:30, יתקיימו ברחבה שברחוב הנמל 5 אירועי רחוב חינמיים, כולם יוזמה פרטית של אמנים ועסקים פרטיים. במתחם, בין עמדות פורימיות של תחפושות ודוכני אוכל ושתייה, יסתובבו דמויות צבעוניות. בשעה 13:00 יתקיים מופע הקרקס "לוקי". מהשעה 18:00 תתקיים מסיבת רחוב פורימית סטייל המארדי גרא בניו אורלינס, עם די ג'יי רועי חן בסשן לייב. אמנית הקעקועים VJ תקעקע בלייב.

ביום שני, החל מהשעה 12:30, יתקיים, באותו המקום, מופע להטטנות בשיתוף הקהל, ובשעה 16:30 יתקיים מופע הקרקס של אלדין. הכניסה לכל המופעים ללא תשלום.

בנוסף, הקהל מוזמן לתחרות תחפושות דיגיטלית. התחפשתם? צלמו, תייגו את #לכותחפשו ואת @wishlist, ואולי תזכו במתנה שווה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר