דוד עציוני ואפרת מורג, אימה של הילדה
דוד עציוני ואפרת מורג, אימה של הילדה

עציוני ביקר את הילדה שהותקפה על ידי חזיר: "ביטחון התושבים מופקר"

עו"ד דוד עציוני, ששימש סגן ראש העירייה בקדנציה הנוכחית לאחר הפגישה עם הילדה הילה מורג ואימה אפרת: "שמעתי על המקרה המזעזע. לא יכולתי להישאר אדיש והלכתי לחזק את המשפחה. הילדות מפחדות לצאת מהבית, לא רוצות ללכת לצופים. הכתובת על הקיר, לא צריך שיקרה אסון כדי להתעורר"

פורסם בתאריך: 17.3.22 14:50

המשנה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, עו"ד דוד עציוני, ששימש סגן ראש העירייה בקדנציה הנוכחית, ביקר לפני שעה קלה (חמישי) את הילדה הילה מורג (11), שחוותה אתמול מפגש טראומתי עם חזיר בר בעת שישבה עם חברותיה בגן ציבורי בכרמליה.

עציוני: "הלכתי לבקר את הילדה. שמעתי על המקרה המזעזע. לא יכולתי להישאר אדיש והלכתי לחזק את המשפחה. הילדות מפחדות לצאת מהבית, לא רוצות ללכת לצופים… לא יכול להיות שביטחון התושבים יהיה מופקר. ראיתי שאף אחד מנציגי הציבור בעיר לא בא להיפגש איתם, אז החלטתי, בתור אזרח מודאג, לחזק את הילדה ואת המשפחה ולהגיד להן שהמצב אינו הגיוני ולא ניתן לחיות ככה. אני קורא לכל העוסקים במלאכה לפתור את בעיית החזירים במהרה ויפה שעה אחת קודם. הכתובת על הקיר, לא צריך שיקרה אסון כדי להתעורר".

 

 

אפרת מורג, אימה של הילה: "קודם כל הוא מאוד התעניין בבנות, איך הן מרגישות, איך הן חוו את זה, איך זה משפיע עליהן עכשיו להמשך, מה שמאוד מטריד. חוסר הביטחון הזה משגע אותי, זה שהן לא רוצות ללכת לבד. אתה מחכה שהן יגדלו כדי שהן יילכו לבד, אבל עכשיו הן לא רוצות. הפריע לו מאוד לשמוע שהן גם מפחדות ללכת לצופים. הוא היה מאוד קשוב, מאוד אכפת לו. דיברנו גם על הפתרונות. היה ביקור מאוד נחמד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר