תחנת הדלק "עדן" ברחוב שדרות ההסתדרות 233 (צילום: משרד האנרגיה)
תחנת הדלק "עדן" ברחוב שדרות ההסתדרות 233 (צילום: משרד האנרגיה)

צו סגירה זמני לתחנת הדלק "עדן" בשדרות ההסתדרות

בית משפט השלום בחיפה נענה לבקשת משרד האנרגיה והוציא צו סגירה זמני לתחנת הדלק "עדן" שברחוב שדרות ההסתדרות 233 בחיפה עד 4 באפריל, ונאסר עליה למכור דלקים. זאת בעקבות עבירות של מכירת דלק לא תקני בתחנה זו, כאשר בחודשיים האחרונים נמצאו בה יותר מדגימה אחת שאינה עומדת בתקן הנדרש

פורסם בתאריך: 29.3.22 11:00

בית משפט השלום בחיפה אישר אתמול (שני) להוציא צו סגירה זמני לתחנת הדלק "עדן" שברחוב שדרות ההסתדרות 233 בחיפה (מספר תחנה 2185), זאת בהמשך לבקשת מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה להוציא צו סגירה שיפוטי לתחנה. החלטת בית המשפט ניתנה בעקבות עבירות של מכירת דלק לא תקני בתחנה זו, כאשר בחודשיים האחרונים נמצאו בה יותר מדגימה אחת שאינה עומדת בתקן הנדרש. השופטת מירב קלמפנר-נבון קבעה בהחלטתה, כי על התחנה להיסגר ולא למכור דלקים עד 4 באפריל, אז ייערך דיון בבית המשפט בעניינה.

אגף הפיקוח במשרד האנרגיה דוגם את מלאי הדלקים השונים בתחנות הדלק ברחבי הארץ באופן קבוע, ופועל על מנת להבטיח כי הדלק שנמכר לצרכנים הוא איכותי ותקני. רשימת תחנות הדלק שאינן עומדות בתקן מפורסמת באתר המשרד.

 

 

מנהל מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה, חן בר יוסף: "מינהל הדלק והגז ימשיך ויבחן את איכות הדלק, הן בתחנה זו והן בכל התחנות ברחבי הארץ, על מנת להבטיח, כי הציבור רוכש מוצר איכותי העומד בתקן. אנו נחושים להילחם בתופעות העברייניות ונדאג למיצוי הדין מול כל הגורמים המשווקים או עוסקים במהילת הדלק".

עו"ד אילן עבאס מהלשכה המשפטית במשרד האנרגיה: "הפעילות המשולבת של מינהל הדלק והגז והלשכה המשפטית במשרד האנרגיה מובילה לתוצאות למען הציבור. מדובר בנקיטת צעדים משפטיים שנועדו להעצים את האכיפה של משרד האנרגיה אל מול התופעה של דלק לא תקין. אנחנו במשרד נמשיך לפעול לטובת הצרכנים, ולצד אכיפה ממוקדת, נשמור על זכויותיהם ובטיחותם של ציבור הנהגות והנהגים בישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר