יום פתוח להורים לילדי החינוך המיוחד בגיל הרך (צילום: מתי"א חיפה)
יום פתוח להורים לילדי החינוך המיוחד בגיל הרך (צילום: מתי"א חיפה)

יום פתוח להורים לילדי החינוך המיוחד בגיל הרך

לקראת שנת הלימודים תשפ"ג, יקיימו מחרתיים (שלישי) מינהל החינוך בעירייה ומשרד החינוך מפגש עם ההורים, שבו יינתנו הסברים על הגנים התקשורתיים בעיר ויוצגו תהליך ההשמה ותוכניות הלימודים

פורסם בתאריך: 3.4.22 13:39

מינהל החינוך בעיריית חיפה ומשרד החינוך יקיימו מחרתיים (שלישי) יום פתוח להורים להיכרות עם גני החינוך המיוחד. מדובר במפגש המיועד להורי ילדי החינוך המיוחד בגיל הרך, אשר עתידים להצטרף לגנים אלה בשנת הלימודים הבאה, תשפ"ג. המפגש יתקיים בשעה 17:00 בבית פסג"ה ברחוב דרך הים 202.

מטרת היום הפתוח, שהוא ביוזמת המחלקה לחינוך קדם-יסודי והשירות הפסיכולוגי בעירייה ומרכז תמיכה יישובי חיפה, היא להקל על ההורים לילדי הגיל הרך, אשר נפגשים בפעם הראשונה עם המסגרות העירוניות לילדיהם. ביום הפתוח יקבלו ההורים הסבר על הגנים התקשורתיים והגנים ההתפתחותיים, יוצגו תהליך ההשמה לגנים, תוכניות הלימודים והמערך הטיפולי הפרא-רפואי, המותאם לצרכים שעימם מתמודד כל ילד.

 

 

ממינהל החינוך נמסר: "גני החינוך המיוחד הם חממה לילדים בעלי לקויות מורכבות, אשר מפתחים את יכולות הילדים ומשפחותיהם להשתלבות בחברה. בגנים אלה מתבצעת עבודת צוות רב-מקצועית, וניתנים טיפוליים פרא-רפואיים על ידי צוות של קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים וספורט טיפולי. הטיפולים ניתנים באופן פרטני וקבוצתי, תוך תשומת לב ממוקדת בצרכים של כל ילדה וילד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר