קייטנה (צילום: .shock/depositphotos.com)
קייטנה (צילום: .shock/depositphotos.com)

פחות מיממה לפני פתיחת הקייטנה קיבלו ההורים הודעה כי היא מבוטלת

הורים לילדים בכיתות א'-ג' בנווה דוד זועמים. הקייטנה שאמורה להתקיים בבית הספר נירים בוטלה ברגע האחרון בנימוק שהרכזת שאמורה לנהל אותה לא יכולה להגיע מסיבות אישיות. אם לילד: "אם הייתה נוצרת בעיה כזו בכרמל לא היו מבטלים קייטנה. הילדים שלנו שקופים. הם לא עשו ממש ניסיונות כדי למצוא צוות חלופי"

פורסם בתאריך: 11.4.22 13:45

עיריית חיפה ביטלה קייטנת פסח שהייתה אמורה להתקיים בית הספר נירים בנווה דוד פחות מיממה לפני פתיחתה. מדובר בקייטנה לילדים בכיתות א'-ג' שאמורה הייתה להסתיים ביום רביעי. השבוע.

לדברי הורים ששוחחו עם "כלבו – חיפה והקריות", הקייטנה בוטלה לאחר שהרכזת שהייתה אמורה לנהל אותה הודיעה שהיא לא יכולה להגיע מסיבות אישיות, ולעירייה לא הייתה אלטרנטיבה. ההורים מציינים, כי למיטב ידיעתם לקייטנה נרשמו 24 ילדים.

אם לילד בכיתה א' שנרשם לקייטנה: "אם הייתה נוצרת בעיה כזו בשכונות אחרות בכרמל לא היו מבטלים קייטנה. בעירייה מרשים לעצמם להתייחס לילדים שלנו כמו לילדים שקופים. הם לא עשו ממש ניסיונות כדי למצוא צוות חלופי. דיברתי עם הורים לילדים בוגרים יותר שאמרו לי שלא הייתה שנה אחת ללא בעיות בקייטנת בית הספר נירים, אם זה בחופשת הפסח ואם זה בחופשת הקיץ". האם מוסיפה, כי ההורים ביקשו פתרון. "אנחנו הורים עובדים, אין לנו חופש, והילדים יישבו עכשיו בבית בלי מעש. בעירייה אמרו לנו שאפשר לחבר את ילדי נירים עם ילדי בית הספר חופית. אמרתי לעירייה שזה לא פתרון טוב, כי יש הורים שלא יכולים להגיע באמצע היום לאסוף את הילדים. הקייטנה בנירים אמורה הייתה להסתיים בשעה 16:00, ואילו הקייטנה בחופית מסתיימת בשעה 13:00. התשובה שקיבלנו הייתה שזו האלטרנטיבה ושאין מה לעשות".

 

 

לדברי האם, מאוחר יותר נאמר להם שגם הקייטנה בחופית לא תתקיים בשל מיעוט נרשמים. "מיד ביקשנו שאת הרכזת מחופית יעבירו לנירים. נענינו בשלילה, כי זה כבר מאוחר מדי. לדעתי, הם רצו לחסוך בכוח אדם ולאחד את ילדי נירים וחופית".

בעירייה מדברים על מיעוט נרשמים.

״לא בנירים. רק מכיתה א׳ נרשמו כ-10 ילדים ועוד 14 נרשמו מכיתות ב' ו-ג'".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "מספר הילדים הנמוך שנרשם לקייטנת נירים לא איפשר את פתיחת הקייטנה. גם הניסיון לעודד ילדים נוספים להירשם לא צלח, ולפיכך הוצע להורים להצטרף לקייטנה בבית הספר הסמוך, חופית, ואולם ההורים לא היו מעוניינים בכך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר