שמח ברכבת עם דמויות האהובות על ילדים (צילום: טל הפקות וידיאו)
שמח ברכבת עם דמויות האהובות על ילדים (צילום: טל הפקות וידיאו)

חול המועד ברכבת: תנועת הרכבות תוגברה במתכונת ימי חול

מדי שעה יוצאות שתי רכבות מחיפה לתל אביב ובחזרה. אל מאות אלפי נוסעי הרכבת מצטרפות גם דמויות האהובות על ילדים, שמדגימות לילדים ולהוריהם נסיעה בטוחה ונעימה ברכבת

פורסם בתאריך: 18.4.22 14:11

רכבת ישראל תגברה את תנועת הרכבות בשבוע חול המועד במתכונת ימי חול. מדי שעה יוצאות שתי רכבות מחיפה לתל אביב ובחזרה. כמו כן, מדי יום יוצאת רכבת מתחנת באר שבע מרכז בשעה 09:42 ומסיימת את נסיעתה בתחנת חיפה מרכז השמונה בשעה 12:23. הרכבת עוצרת גם בתחנות חוף הכרמל ובת גלים. בכיוון ההפוך יוצאת מדי יום רכבת מתחנת חיפה מרכז השמונה בשעה 14:03 ומסיימת את נסיעתה בתחנת באר שבע מרכז בשעה 16:50. הרכבת עוצרת, בין השאר, בחיפה בת גלים וחוף הכרמל, הרצליה, תל אביב סבידור מרכז, השלום וההגנה, ומשם לתחנות הדרום עד לבאר שבע.

 

 

ברכבת מציינים שאל מאות אלפי נוסעי הרכבת בימי בחול המועד מצטרפות גם דמויות האהובות על ילדים, שמדגימות לילדים ולהוריהם נסיעה בטוחה ונעימה ברכבת. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי של רכבת ישראל ומיזם "רגעי קסם" של קבוצת המדיה הופ וקרן ברנרד ון ליר, ששמו להן למטרה להפוך את הזמן המשותף של ההורים וילדים למעשיר, מקרב ומהנה, באמצעות כלים יצירתיים שפותחו על ידי מיטב המומחים לגיל הרך.

חידושים נוספים: בימים אלה מוצבים בעשרות תחנות רכבת נבחרות הצעות לפעילויות ייחודיות למשפחות תוך שימת דגש על ערכי הרכבת: זהירות בתחנות וברציפים, הישמעות להוראות הבטיחות ואדיבות ונימוס כלפי נוסעי הרכבת ועובדיה. בתחנות הוצבו שלטי QR CODE, שבסריקתם ניתן להגיע לפעילויות נוספות שמתאימות לזמן ההמתנה לרכבת וגם לזמן הנסיעה ברכבת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר