יואב כץ (צילום: עדי דטליס)
יואב כץ (צילום: עדי דטליס)

תושב חיפה ותושב נשר עוכבו לחקירה בחשד שאיימו על יואב כץ, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל חיפה

החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגיש כץ. על פי החשד, השניים, תושב חיפה בן 16 ותושב נשר בן 29, איימו עליו וניסו לתקוף אותו. הם שוחררו בתנאים מגבילים

פורסם בתאריך: 27.4.22 13:16

המשטרה עיכבה אתמול (שלישי) לחקירה קטין, תושב חיפה, ותושב נשר שעל פי החשד איימו על הבעלים של קבוצת הפועל חיפה, יואב כץ, וניסו לתקוף אותו. החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגיש כץ.

בסיום המשחק בשבת האחרונה, שבו התארחה הפועל חיפה במגרשה של עירוני קרית שמונה, זעמו האוהדים על תצוגה חלשה של קבוצתם, שהושפלה 0:4. כ-20 אוהדים חיכו בסיום לבעלים שנכח ביציע, ובזמן שנכנס לרכבו, דפקו על הרכב וקראו לו לעזוב את הקבוצה, והיו אף כאלו שהגדילו לעשות וקראו לו שלא יגיע יותר לארץ, ממקום מושבו בוושינגטון, ארה"ב. האוהדים המתוסכלים כעסו על תצוגת הנפל שהציגו שחקני הקבוצה, שנקלעו לפיגור 3:0 כבר לאחר 14 דקות במשחק החוץ בקרית שמונה. גם ההפסד בחצי גמר הגביע, שלושה ימים קודם לכן, נגד מכבי חיפה, לא הוסיף להרגשה הכללית.

מיד עם קבלת התלונה נגבו עדויות, נתפסו מצלמות אבטחה ונעשתה פעילות מאומצת במישור המודיעיני. כל אלה הביאו לחשיפת זהות החשודים במעשה – בן 16, תושב חיפה, ותושב נשר, בן 29, הם עוכבו לחקירה. בתום החקירה, הם שוחררו בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

מהמשטרה נמסר, כי תמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה, כדי למצות את הדין עם המבצעים עבירות אלימות בכלל, ואלה הקשורות לאלימות בספורט בפרט, זאת תוך פגיעה בביטחון הציבור.

 

 

ממועדון הכדורגל הפועל חיפה נמסר בתגובה: "אנו מגנים ומזועזעים ממקרי האלימות החמורים שהופנו כלפי הבעלים של המועדון יואב כץ בימים האחרונים בארבעה מקרים שונים. אותם מקרים הם חציית כל הקווים האדומים. אנו סומכים את ידינו על המשטרה שתטפל בנושא בשיא החומרה".

הודעת מינהלת הליגות: "אנו מזועזעים מהתקיפה האלימה והמכוערת נגד בעלי מועדון הפועל חיפה יואב כץ. המינהלת עומדת בקשר עם קציני המטה הארצי במשטרת ישראל שמעורבים אישית במקרה מאז הגשת התלונה על ידי יואב כץ".

יו"ר המינהלת ארז כלפון: "שוחחנו שלשום עם יואב כץ שסיפר לנו על התקיפה האלימה שעבר בפתח המלון, שבו הוא שוהה וחיזקנו את ידיו. אני רוצה להודות למשטרת ישראל שפעלה במהירות ובנחישות על מנת להגיע לאותם עבריינים. כעת אני מקווה ששאר רשויות החוק יפעלו להרחיקם גם ממגרשי הכדורגל. לא נאפשר לפגוע בבעלי קבוצות כדורגל ונפעל בכל הכוח יחד עם רשויות החוק להילחם באלימות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר