ניידת משטרה (צילום: svershinsky/depositphotos.com)
ניידת משטרה (צילום: svershinsky/depositphotos.com)

עוכבו לחקירה שני אזרחים שהפגינו הבוקר מול ביתה של אלרעי-פרייס

מהמשטרה נמסר, כי הבוקר, סמוך לשעה 06:30, הגיעו שני אזרחים להפגין מול ביתה של ראש שירותי בריאות הציבור במרחק שאינו תואם את התנאים שנקבעו במתווה החוקי שנקבע על ידי מפקד מחוז חוף. אזרח נוסף, שהפגין מול תחנת משטרת חיפה, נעצר לאחר שהפר את הסדר הציבורי

פורסם בתאריך: 22.5.22 10:38

המשטרה עיכבה הבוקר (ראשון) לחקירה שני אזרחים, שהפגינו מול ביתה של ד"ר שרון אלרעי-פרייס בחיפה, וכן מפגין נוסף שהפר את הסדר הציבורי בהפגנה שהתקיימה מול תחנת משטרת חיפה.

מהמשטרה נמסר, כי הבוקר, סמוך לשעה 06:30, הגיעו שני אזרחים להפגין מול ביתה של ראש שירותי בריאות הציבור , ד"ר שרון אלרעי-פרייס, במרחק שאינו תואם את התנאים שנקבעו במתווה החוקי שנקבע על ידי מפקד מחוז חוף, במטרה לשמור על האיזון שבין חופש הביטוי לבין הזכות לפרטיות ושלום הציבור וביטחונו. לאחר שהמפגינים, תושבי אזור מרכז הארץ, התבקשו לעבור למתחם שיועד לכך והם סירבו, הם עוכבו לחקירה.

 

 

עוד נמסר, כי בהמשך, בעת שמפגינים נוספים הגיעו להפגין מול תחנת משטרת חיפה, אחד המפגינים הפריע לסדר הציבורי באופן שגידף וקילל שוטרים שהגיעו לתחנת המשטרה. כשהודיעו לו שהוא מעוכב לחקירה, הוא סירב לסמכות העיכוב ונעצר.

החקירה נמשכת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר