אצטדיון טדי (צילום: דוברות המשטרה)
אצטדיון טדי (צילום: דוברות המשטרה)

הערב, שלישי, גמר גביע המדינה בכדורגל בטדי: אלו הסדרי התנועה באזור

מאות שוטרים, סדרנים ומאבטחים יתפרשו הערב (שלישי) לקראת משחק גמר הגביע בין הפועל באר שבע למכבי חיפה. לא תותר כניסת רכבים למתחם האצטדיון, שאטלים יופעלו מהחניונים ותנועת רכבת ישראל תתוגבר משמעותית

פורסם בתאריך: 24.5.22 11:17

הושלמה ההיערכות של משטרת ירושלים ושל עיריית ירושלים לקראת משחק גמר גביע המדינה בכדורגל, שיתקיים הערב (שלישי) באצטדיון טדי. המשחק, כידוע, יפגיש בין הפועל באר שבע לאלופה מכבי חיפה, במה שצפויה להיות חגיגה ספורטיבית שתקיים בעיר.

לקראת המשחק, משטרת ירושלים נערכת בכוחות מתוגברים על מנת להקל על עומסי התנועה באזור שכונת מלחה ועל מנת לשמור על הסדר. כחלק מההיערכות המשטרה, מאות שוטרים, מתנדבים וסדרנים צפויים להתפרס מהכניסה לירושלים ועד לאצטדיון טדי החל משעות אחר הצהריים ועד לאחר המשחק והתפזרות האוהדים לבתיהם.

ממשטרת ירושלים נמסר: "מאות שוטרים של מחוז ירושלים, סדרנים ומאבטחים יתפרסו החל משעות אחר הצהריים באצטדיון טדי בירושלים ומחוצה לו, ויפעלו לשמירה על הסדר והביטחון, לאבטחת הקהל ויכווינו את התנועה באזור. המשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים לשמירת החוק, הסדר והאבטחה באזור, ותפעל נגד כל מעשה אלימות או הפרת הסדר הציבורי בתחומי האצטדיון ומחוצה לו. כמו כן, המשטרה נערכת באזור במעגלי אבטחה ושיטור רחבים מחוץ לאיצטדיון, על מנת למנוע ולטפל באירועי חיכוך ואלימות מכל סוג שהם".

יצוין כי שערי האצטדיון ייפתחו לאוהדים החל מהשעה 18:30, כשהמשחק עצמו יחל בשעה 20:30. במשטרת ירושלים מדגישים כי עקב הבידוק הצפוי בשערי הכניסה, מומלץ לקהל האוהדים להקדים את בואו לאצטדיון בטרם תחילת המשחק.

הסדרי תנועה וחניה

ככלל, לא תותר הגעת כלי רכב פרטיים למתחם האיצטדיון ומתחם הארנה ולא תותר כניסת כלי רכב לשכונות מלחה וקטמון (למעט תושבי השכונות).

לרשות האוהדים יעמדו החניונים הבאים:

אוהדי מכבי חיפה – חניון גן החיות, חניון הרצל (רכבת קלה) וחניון הגן הטכנולוגי בהר חוצבים.

אוהדי הפועל ב"ש – חניון הדסה עין כרם וחניון הלאום.

עיריית ירושלים תפעיל שירות היסעים חינם (שאטלים) החל משעה 15:30 ובסיום המשחק. בנוסף, עיריית ירושלים תפעיל עבור האוהדים שיקדימו את הגעתם למתחם האצטדיון מתחם פאן זון מיוחד עם מוזיקה, שתייה ואוכל החל מהשעה 16:00.

יצוין, כי בסיום המשחק תתוגבר תנועת הרכבות מתחנת ירושלים יצחק נבון לתחנת תל אביב ההגנה. מתחנת תל אביב ההגנה תופעלנה רכבות המשך מיוחדות לתחנות באר שבע וחיפה מרכז השמונה.

הרכבת המיוחדת לבאר שבע מרכז תעצור בתחנות: ראשל"צ משה דיין, אשדוד, אשקלון, שדרות, נתיבות, אופקים ובאר שבע צפון.

הרכבת המיוחדת לחיפה מרכז השמונה, תעצור בתחנות: תל אביב סבידור, הרצליה, בית יהושע, נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל וחיפה בת גלים.

הרכבות יופעלו בשיטת "מלא וסע" ותצאנה בהתאם לשעת סיום המשחק. מומלץ לרכוש כרטיס נסיעה לחזור, כבר בהלוך.

 

 

להלן הנחיות המשטרה לציבור האוהדים:

חל איסור מוחלט על הפעלת רחפנים במהלך המשחק.

לא תותר הכנסת אלכוהול למקום ולא תותר כניסת אוהדים שיהיו תחת השפעת אלכוהול.

לא תותר כניסה עם נשק לתחומי האיצטדיון.

הכנסת ציוד עידוד מותנית באישור המשטרה בלבד. חל איסור מוחלט על הכנסת אבוקות ואמצעי פירוטכניקה אחרים.

מעבר קהל בין שערים ואי ציות להנחיות הסדרנים או השוטרים המוצבים במקום – מהווה עבירה על החוק ותטופל בהתאם.

אירועי אלימות ובריונות מכל סוג שהם, יטופלו בנחישות ואפס סובלנות.

למידע נוסף: ניתן להתעדכן בכל עת גם באמצעות מוקד המידע 110 של משטרת ישראל.

"אנו קוראים לקהל האוהדים, להישמע להנחיות השוטרים והסדרנים, להימנע מגילויי אלימות פיזית או מילולית, לשמור על הוראות החוק והסדר הציבורי בטרם, במהלך ולאחר המשחק", נמסר ממשטרת ירושלים, "שימרו על אווירה ספורטיבית וחווית ספורט מהנה לכולם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר