כלב בקרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)
כלב בקרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)

קרית ביאליק: "נתפסתם" אוספים את צואת הכלב? קבלו שי 

העירייה יצאה במבצע למיגור תופעת צואת הכלבים ברחבי העיר ונוקטת בשיטת "המקל והגזר": קנסות יוטלו על תושבים שלא יאספו את צואת הכלב, ושובר שי לאחת מחנויות בעלי החיים יוענק למי ש"ייתפס" אוסף את צואת הכלב

פורסם בתאריך: 26.5.22 13:10

עיריית קריית ביאליק פועלת רבות למען שיפור חזות וניקיון העיר, וכפועל יוצא מכך פונה לבעלי הכלבים למיגור תופעת גללי הצואה שלא נאספים ופוגעים באיכות החיים בעיר.

במקביל לאכיפה קפדנית של הטלת קנסות על בעלי כלבים שאינם אוספים את צואת כלביהם או מאפשרים לכלביהם לשוטט באופן חופשי ללא רצועה, יצאה העירייה במבצע, שבו מוענקים שוברי שי לאחת מחנויות בעלי החיים העיר לתושבים ש"ייתפסו" אוספים את צואת כלביהם. בנוסף, בין כל בעלי הכלבים אשר הוענקו להם שוברי שי תתקיים הגרלה נושאת פרסים. ראש העירייה אלי דוקורסקי יעניק אישית בלשכתו את הפרס לזוכים בהגרלה.

 

הרשות תגבה את המבצע בפקחי העיר, אשר יתגברו את הסיורים בחצרות ובגנים הציבוריים וברחובות העיר. המבצע יימשך עד 20 היוני ויחודש בספטמבר עם תחילת שנת הלימודים.

דוקורסקי: "קרית ביאליק היא עיר נקיה ומטופחת, אך אי איסוף צואת הכלבים על ידי בעליהם הוא עדיין עקב אכילס שלנו. החלטנו לפעול לפי שיטת 'המקל והגזר': מצד אחד, לקנוס ביד קשה את אלו שלא אוספים את צואת הכלבים, ומצד שני לעודד את התושבים לאזרחות טובה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר