טיפת חלב (צילום: דוברות העירייה)
טיפת חלב (צילום: דוברות העירייה)

בקרוב יחלו העבודות לשיפוץ תחנות טיפת חלב בהשקעה של 2.4 מיליון שקלים

עבודות השיקום הראשונות יחלו בהדר, בחליסה, בנווה שאנן ובקרית אליעזר. בהמשך ייבחן שיקומן של תחנות נוספות, בהתאם למצבן ולמכלול השיקולים העירוניים. קליש-רותם: "לא יעלה על הדעת ששירות כה בסיסי וחשוב שניתן למשפחות צעירות לא יונגש עבור אנשים עם מוגבלויות ולמתניידים עם עגלות"

פורסם בתאריך: 9.6.22 16:38

בשורה להורים ולפעוטות: בקרוב יחלו עבודות לשיפוץ תחנות טיפת חלב בהשקעה של 2.4 מיליון שקלים. על פי התכנון, עבודות השיקום הראשונות יחלו בהדר, בחליסה, בנווה שאנן ובקרית אליעזר. בהמשך ייבחן שיקומן של תחנות נוספות, בהתאם למצבן ולמכלול השיקולים העירוניים.

ראש העירייה עינת קליש-רותם קיימה סיור עם נציגי משרד הבריאות בתחנות טיפת חלב בעיר, כדי לבחון את מצבן. מהסיור עלה, כי מצב המבנים רעוע, וכי התחנות אינן מונגשות לציבור. לפיכך, פנתה ראש העירייה למפעל הפיס לקבלת סיוע במימון עבודות השיפוץ וההנגשה, ונענתה בחיוב.

 

 

האגף לבנייה ציבורית בעירייה, בשיתוף משרד הבריאות, שמובילים את העבודות, סיימו את עבודת תכנון השיפוצים, ולאחר קבלת אישור מועצת העיר יחלו העבודות.

קליש-רותם: "לא יעלה על הדעת ששירות כה בסיסי וחשוב שניתן למשפחות צעירות לא יונגש עבור אנשים עם מוגבלויות ולמתניידים עם עגלות. אני שמחה על תחילתו של השיפוץ הנרחב, לאחר שנים רבות של הזנחה בנושא, ומקווה שבקרוב כל ילדי חיפה והוריהם יוכלו ליהנות מתחנות טיפת חלב מחודשות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר