דקל קינן על הספסל של מכבי (צילום: צלמוס)
דקל קינן על הספסל של מכבי (צילום: צלמוס)

השופט ריחם על דקל קינן, מהראן והישאם כיוואן ומנע מהם העמדה לדין

במחצית הדרבי התלונן חלוץ הפועל בפני השופט על כך שהוא לא שורק לעבירות לטובתו. בלם מכבי אמר לו שלא יתבכיין, והקשר נזעק לסייע לחברו. השופט מנע חילופי מהלומות ולא ציין את התקרית בדוח השיפוט

פורסם בתאריך: 17.7.17 10:03

רועי ריינשרייבר, ששפט בדרבי שבו השפילה הפועל את מכבי והביסה אותה בתוצאה 0:3, הפגין מידה רבה של רחמים כלפי דקל קינן הירוק ומהראן לאלה והישאם כיוואן האדומים. במחצית המשחק, כאשר שחקני שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה, התלונן לאלה בפני ריינשרייבר על כך שהוא לא שורק לעבירות שנעשות עליו לטענתו על ידי שחקני מכבי. קינן, שהיה עצבני על הפיגור של קבוצתו ובעיקר על היכולת הדלה של חבריו, פנה אל לאלה ואמר לו שיפסיק להתבכיין על השיפוט. לאלה ענה לקינן שישתוק, וכיוואן ששמע את הדין ודברים בין השניים רץ למקום ההתרחשות כדי לסייע לחברו לקבוצה.

ריינשרייבר לא נבהל, חצץ בגופו בין הנצים ומנע מהם חילופי מהלומות. בינתיים הגיעו למקום שחקנים נוספים משתי הקבוצות שסייעו לשופט להשיג הפרדת כוחות, והמעורבים בתקרית נכנסו לחדרי ההלבשה. למרות שהאירוע הסתיים מבלי שנשלפו לעבר קינן, לאלה וכיוואן כרטיסים בצבע כלשהו, לאנשי שתי הקבוצות היה ברור שריינשרייבר יציין את התקרית בדוח השיפוט שלו. אבל כאשר זה הגיע אל משרדי ההתאחדות לכדורגל התברר שהשופט סלח לשלושה ונמנע מלציין את התנהגותם הבלתי ספורטיבית, ובכך חילץ אותם מהעמדה לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות, וגם מקנס שמן הסתם היה נפסק לחובתם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

Comments are closed

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר