תרנגולים שנלכדו ב"מבצע תרנגול" (צילום: דוברות עיריית חיפה)
תרנגולים שנלכדו ב"מבצע תרנגול" (צילום: דוברות עיריית חיפה)

מבצע תרנגול: העירייה לכדה 15 תרנגולים משוטטים במתחם שוק תלפיות

מבצע הלכידה התקיים אמש (רביעי) בעקבות תלונות תושבים על תרנגולים המסתובבים בשכונת הדר באזור שוק תלפיות. הפעילות התבצעה בשעות החשיכה, שבהן קל יותר ללכוד את התרנגולים. הווטרינר העירוני קורא לתושבים להימנע מלהאכיל ומלגדל תרנגולים המסתובבים בשכונות ומהווים מטרד וסכנה בריאותית

פורסם בתאריך: 16.6.22 16:18

15 תרנגולים משוטטים נלכדו אמש (רביעי) במבצע לכידה שערך השירות הווטרינרי העירוני במתחם שוק תלפיות.

בעקבות תלונות תושבים על תרנגולים המסתובבים בשכונת הדר באזור שוק תלפיות (רחובות אבן גבירול, השומר וסירקין) ערך אמש (רביעי) השרות הווטרינרי של עיריית חיפה מבצע ללכידתם. הפעילות התבצעה בשעות החשיכה, שבהן קל יותר ללכוד את התרנגולים, בסיוע קבלן, המיומן בפעילות לכידת בעלי כנף. כמו כן התלוו לפעילות שלושה מפקחים של אגף האכיפה העירונית, על מנת למנוע התנגדות תושבים והפרעה לפעילות.

 

 

במהלך המבצע נלכדו, כאמור, 15 תרנגולים ופונו מהמקום. לדברי מנהל השרות הווטרינרי העירוני, ד"ר יאיר וייס, פעילות מסוג זה אינה פשוטה כלל ועיקר ומצריכה ציוד מיוחד וידע על מקום לינת התרנגולים.

ד"ר וייס פונה לתושבים בבקשה להימנע מלהאכיל ומלגדל תרנגולים המסתובבים בשכונות. ד"ר וייס: "תרנגולים אלו אינם מחוסנים ועלולים להעביר מחלות. כמו כן הם גורמים למפגעי רעש ולכלוך. אנו, בשרות הווטרינרי, רואים ברווחת בעלי החיים והתושבים חלק מרכזי בפעילותנו ונמשיך ונפעל בנושא בהתאם לצורך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אדלר עדנה וראובן

    התרנגולים נמצאים באזור שנים לפני שהאזור התעורר לחיים. אם שמו לב רק כעת,אפשר לדרוש שיחוסנו. הם מוסיפים צבע לרחוב. לפני כחמש עשרה שנה צילמנו את התרנגולים ונהנים מהמיתון שתלינט בביתנו. יש בעלי חיים הרבה יותר מטרידים,מבהילים המזיקים מהתרנגולים הצבעוניים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר