עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

הוראה של קליש-רותם: אין לאפשר תעמולת בחירות במצעד הגאווה

קליש-רותם בהודעה לגורמים הרלוונטיים: "אני מבקשת לדאוג שאף פוליטיקאי ארצי או מקומי לא יעלה על הבמה. אם לא מצליחים למנוע את עליית חברי הכנסת לבמה, אני מבקשת לוודא שמערכות ההגברה לא יופעלו"

פורסם בתאריך: 23.6.22 16:55

ראש העירייה עינת קליש-רותם הורתה היום לגורמים הרלוונטיים, האחראים על מצעד הגאווה, לא לאפשר תעמולת בחירות במהלך המצעד שיתקיים מחר (שישי).

כותבת קליש-רותם: "אם לא תתקבל הוראה או הנחיה מפורשת מהמפקח על הבחירות לאפשר/למנוע נאומים פוליטיים במצעד מחר, נצטרך להימנע מפתיחת הבמה לנאומים פוליטיים, כדי לא לעבור על חוקי תעמולת הבחירות, עכשיו כשהתפרקה הממשלה".

מוסיפה קליש: "אי לכך אני מבקשת לדאוג שאף פוליטיקאי ארצי או מקומי לא יעלה על הבמה. אם לא מצליחים למנוע את עליית חברי הכנסת לבמה, אני מבקשת לוודא שמערכות ההגברה לא יופעלו. יש לדווח לי בזמן אמיתי על כל ניסיון הפרה".

 

מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי השיב לקליש-רותם: "כל שטח העלייה לבמה הוא שטח 'סטרילי', שהכניסה אליו היא רק עם צמידים עם חותמת. לא תתאפשר כניסה של אנשים לא מורשים, ובכלל זה מי שהתבקשנו במכתבך. בן (בן ריפתין, מנהל אגף התרבות בעירייה – ב"כ) ואני מתואמים בנושא, וקיימתי ישיבת תיאום היום גם עם יוסי כהן הקב"ט וגם עם שי רזיאל, המפיק הראשי שלנו. שיהיה בהצלחה, מחר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר