מרכז הסיוע לפליטים מאוקראינה (צילום: דריה בלאז)
מרכז הסיוע לפליטים מאוקראינה (צילום: דריה בלאז)

"העירייה, בשיא חוצפתה, לא רק שלא עוזרת אלא גם מחלקת לנו דוחות"

מתנדבים במרכז סיוע לפליטים מאוקראינה שפועל בעיר התחתית הופתעו לקבל דוחות חנייה כשהחנו את מכוניותיהם באזור פריקה וטעינה לצורך פריקת ציוד והעברתו למרכז. הם הופתעו עוד יותר כשבקשתם מהעירייה לבטל את הדוחות נענתה בסירוב

פורסם בתאריך: 11.7.22 09:11

עם פרוץ המלחמה באוקראינה פתחה דריה בלז מרכז סיוע לפליטים מאוקראינה בבית העסק שלה dariacare בעיר התחתית. מאוחר יותר הועתק המרכז למקום סמוך – ברחוב אליהו הנביא פינת העצמאות 62. לדבריה של בלז, כמה מתנדבים שהחנו את רכבם באזור הפריקה והטעינה ברחוב אליהו הנביא, לצורך פריקת ציוד והעברתו למרכז, קיבלו להפתעתם דוחות חנייה מעיריית חיפה. כאשר בלז והמתנדבים פנו לעירייה בבקשה לביטול הדוחות, ואף פירטו את הסיבה, הם נענו בסירוב. כעת הם דורשים להישפט.

 

 

בלז אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "הקמנו במימון שלנו מרכז לאיסוף ציוד לפליטים מאוקראינה. אנחנו מתחזקים 700 משפחות, והם מגיעים אלינו שלוש פעמים בשבוע. מתנדבים שחנו באזור של פריקה וטעינה של סחורות חטפו דוחות. אני בעצמי קיבלתי שני דוחות, מתנדב אחר קיבל שני דוחות ועוד מתנדב קיבל דוח אחד. כתבתי לעירייה בקשה לבטל את הדוחות, אבל לא חזרו אלי. ביום חמישי הלכתי לעירייה לראות מה קורה עם זה, ואז הסתבר לי שהם דחו את הבקשה. האופציה היחידה שנותרה לי היא לפנות לבית משפט".

 

דוח על שמשת הרכב (צילום: דריה בלאז)

דוח על שמשת הרכב (צילום: דריה בלאז)

 

עוד אמרה בלז: "זו ממש חוצפה. העירייה לא עוזרת לפליטים, ואנחנו מממנים אותם בעשרות אלפי שקלים כל שבוע. העירייה, בשיא חוצפתה, לא רק שלא עוזרת אלא גם דופקת אותנו. 500 שקל כל דוח. לפני כמה ימים עוד מישהו קיבל דוח, ובכלל לא הספקתי להוסיף אותו לבקשת הביטול. זה לא הגיוני. עכשיו נצטרך ללכת לבית משפט ולבזבז זמן יקר, אנרגיות ומשאבים. אנחנו מתנדבים 24 שעות ביממה, נוסף על העבודה שבה כל אחד מאיתנו עובד".

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי הראל

    לא יעזור להם, כי בפרקליטות הם לא מסתכלים על בני האדם, אלא רק על הכנסות העיריה מדו"חות, והשופטים הם שפוטים של הפרקליטות. לא מסתכלים על האנשים. רק על הנהלים.

  2. יורם

    בפעם הבאה לא לחנות במקום אסור לחניה. מי שפורק סחורה שיפרוק וילך לחפש מקום חניה חוקי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר