ויקטור בולגקוב
ויקטור בולגקוב

סיוט באוטובוס: העיר לנוסע שיוריד את רגליו מהמושב והותקף באלימות

ויקטור בולגקוב נוסע מדי בוקר לעבודתו במת"מ בקו 111 של אגד. ביחד איתו באוטובוס יש נוסע קבוע נוסף, שנוהג להניח את רגליו על המושב שממול. אתמול, כשבולגקוב החליט סוף סוף להעיר לו על כך, הוא הוכה באכזריות. לדבריו, הנהג לא נקף אצבע כדי לסייע לו. אגד לאחר בירור עם הנהג: "גרסת הנהג תיבדק באופן יסודי"

פורסם בתאריך: 1.8.22 07:54

את בוקר אתמול (ראשון)  ויקטור בולגקוב לעולם לא ישכח. בולגקוב נוסע מדי בוקר לעבודתו במת"מ באוטובוס אגד קו 111, שעליו הוא עולה בהדר בשעה 5:25. לאותו הקו, רק כמה תחנות אחריו, עולה נוסע קבוע נוסף, ובדרך כלל הם נוסעים עם אותו הנהג. אתמול הנהג הקבוע לא היה.

בולגקוב: "אני לא רוצה לשים את הדגש על העובדה שהבחור הזה ערבי, כי זה לא קשור לעניין, אבל התנהגותו הלא מתחשבת בולטת לעיני כל".

מה הוא עושה?

"הוא רואה סרטונים במכשיר הנייד בקול רם, ולפני כמה שבועות שאלתי אותו אם אין לו אוזניות כי זה מפריע. הוא צחק וענה שזה לא אכפת לו. הוא נוהג לשים את רגליו על המושב שממול, ואנשים מעדיפים לעמוד ולא לבקש ממנו להוריד את הרגליים, ובטח לא לשבת על מושב מלוכלך. אתמול החלטתי להעיר לו בנחמדות ושאלתי אותו אם אכפת לו להוריד את הרגליים מהכיסא. ממש לקראת סוף הנסיעה, לפני התחנה האחרונה שבה אני אמור לרדת, שמתי את היד על הכתף שלו בחברות ופניתי אליו בחיוך. הוא היה מופתע שמישהו בכלל מעיר לו, התעצבן ושאל למה זה אכפת לי. עניתי לו שכמי שנוסע איתו בכל בוקר באותו אוטובוס, אני לא היחיד שזה אכפת לו, ושנדמה שלכל הנוסעים אכפת. התשובה שלו היתה שכדאי שאקנה אוטובוס ואתלונן שם, ועל כך עניתי לו שהוא יקנה אוטובוס וילכלך אותו כמה שירצה. מבחינתי, השיח הסתיים כאן כי האוטובוס עצר בתחנה בצומת מת"מ וירדתי. הוא ירד בעקבותיי בצורה מאוד מאיימת ועצבנית. הוא בעט בי ודחף אותי, ואני איימתי עליו שאני מזמין לו משטרה כי זו תקיפה. כשהוא חזר ועלה לאוטובוס, כי זו לא התחנה שלו, עליתי אחריו".

ואיך זה נגמר?

"ביקשתי מהנהג שלא ימשיך בנסיעה, כי יש פה אירוע של תקיפה ואני רוצה להזמין משטרה. מבחינתי, לא היה לי אכפת שהנהג יסיע את האוטובוס אל תוך תחנת משטרה. בנקודה הזו הוא תקף אותי שוב, והפעם המכות היו קשות. הוא חנק אותי ותפס לי את הגרוגרת, כך שלא יכולתי להוציא מילה או לצעוק לנהג. כשהשתחררתי מהאחיזה צעקתי לנהג שיזמין משטרה, אבל לא קיבלתי שום מענה. הנהג סגר את הדלתות והחל לנסוע. ניסיתי לחייג מהנייד שלי למשטרה, ותוך כדי מכות הבחור ניסה לחטוף לי את המכשיר מהיד ולשבור אותו".

 

 

ואף אחד מהנוסעים לא התערב?

"אני חייב לציין שהיה באוטובוס נוסע אחר שבא לעזרתי והרחיק את התוקף ממני כמה פעמים כשהייתי תחת מתקפות קשות. למזלי, לאחר כשתי תחנות הגענו למחסום משטרתי עם שתי ניידות בכניסה לטירת כרמל. צעקתי לנהג שיעצור ליד הניידות כי הבחור לא אפשר לי להתקשר למשטרה ורציתי שהשוטרים יגנו עליי. הנהג לא עשה כלום, אז לא נותר לי אלא לבקש עזרה מהשוטרים. הנהג פתח את הדלת הקדמית ורצתי לכיוון השוטרים, תוך כדי שאני צועק לעזרה שאני מותקף ושהתוקף באוטובוס. השוטרים הבינו ועלו לאוטובוס, אבל אז הנוסעים סיפרו לי שהתוקף ברח כנראה לשיחים כי הנהג פתח לו את הדלת האחורית. כשהנהג נשאל מה קרה, הוא ענה שהוא לא יודע מה רוצים ממנו. השוטרים היו אדיבים ומבינים והמליצו לי לפנות להגשת תלונה בתחנה המשטרה, וזה מה שעשיתי".

מחברת אגד נמסר בתגובה: "בדיקת האירוע נמצאת בראשיתה. בתשאול ראשוני שנערך לנהג, הוא אמר 'כמי שאחראי על נוסעי האוטובוס ובטיחותם, הייתי מרוכז בכביש ולא הייתי ער לריב בין הנוסעים. רק כאשר היינו קרובים למחסום המשטרתי שמעתי שאחד הנוסעים מבקש להתלונן בפני שוטר ופתחתי את שתי הדלתות. השוטרים שאלו אותי מה קרה, ומכיוון שלא יכולתי לספק להם מידע, ביקשו ממני להמשיך בנסיעה'".

עוד נמסר מאגד: "מובן שבמרוצת השבוע תיבדק גרסתו של הנהג באופן יסודי וממצה על ידי גורמי התפעול והמקצוע באגד. לא נרשה ולא נאפשר לאלימות מכל סוג להתחולל ולהתרחש באוטובוסים של אגד, ככל כמובן שהדברים תלויים בנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בטח נהג ערבי שהגן על נוסע ערבי ואיפשר לו להמלט. עד שלא יתייחסו לנבלות האלו כאל פשיעה לאומנית זה ימשך

  2. אלכס

    די בטוח שהנהג ערבי. לפני כשבוע במרכזית המפרץ נהג ערבי סגר דלת בפניי כשחיכיתי מנוסעים להתקדם לתוך האוטובוס. דפקתי בדלת, הוא פתח והתחיל לבוא אליי בטענות שאני לא עולה. ביקשתי ממנו שם מלא והוא סירב לתת. לא רק זה אלא הוא התחיל לאיים אליי שלא אעיז יותר לעלות על האוטובוס שהוא נוהג בו אחרת יהיו לי בעיות. כמובן, הגשתי תלונה לאגד. קבלתי תשובה שלא תאמינו – לא מציחים לאתר את הנהג כי לא אותא אוטובוס במערכות GPS בשעת האירוע. לא הצליחו לאתר אוטובוס אחד והיחיד קו 123 אשר ב-20 ליולי יצאה מתחנה מרכזית בשעה שמונה ברבע. נם אפילו לא טורחים להמציא תירוצים הגיוניים. ואני גם מאיר על רגליים על המושבים וחותף קללות.

  3. שלומית, חיפאית מודאגת

    כל הכבוד לבחור שהעיר!!! ביזיון התתי-אדם שמתנהגים בכזו אלימות ובהמתיות, הלוואי והיה נכנס לכלא לכמה חודשים. שוטרים יקרים אל תוותרו, אין בעייה לתפוס את הבחור, תוכיחו שאתם מגבים את האזרח במעשים.
    ביזיון גם לנהג.

  4. נעה

    ויקטור אני ממש מצטערת לשמוע, כל כך עצוב שבן אדם טוב פונה ומנסה לעשות שיהיה כאן קצת טוב ועובר תקיםה אלימה. מה שעוד עצוב זה שאני מזדהה לגמרי- גם ברכבת בכל יום יש נוסעים דומים, לצערי מהמגזר (בלי לדבר על סטיגמות), שומעים מוזיקה ברמקול, שמים רגליים על המושבים. זה נעשה הרי בהתרסה ברורה נגד הממסד, רק חבל שבדרך הורסים בעיקר לעצמם. יוצרים שנאה שיש לה בסיס.

  5. נורמלי באופן יחסי

    הפכנו תוך שנים אחדות להיות כמו בארצות הברית אף אחד לא ראה אף אחד לא שמע כי כולם מפחדים להסתבך עם התוקף ומדוע כי התושבים בטוחים שאז יישארו לבד אף שוטר ואף משטרה לא תגן עליהם זה מחיר חוסר ההרתעה לא רחוק היום שהאזרחים הנורמטיביים לא יוכלו להישאר להתגורר במדינה ויהגרו במאות אלפים היום הזה קרוב מאוד ……………………………..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר