הולך רגל כבן 70 נהרג בתאונה בשדרות אבא חושי (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הולך רגל כבן 70 נהרג בתאונה בשדרות אבא חושי (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הולך רגל כבן 70 נהרג בתאונה בשדרות אבא חושי

צוותים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הולך הרגל. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. רוכב הקטנוע, תושב עוספיה בן 23, עוכב במקום

פורסם בתאריך: 7.8.22 23:11

בשעה 22:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על הולך רגל שנפגע מאופנוע בשדרות אבא חושי בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 70 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פרמדיק רכוב על אופנוע מד"א אלי כתב: "הפצוע שכב במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. רוכב האופנוע בשנות ה-20, שהיה נסער, לא נזקק לטיפול רפואי".

 

 

מהמשטרה נמסר: "במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח על תאונה בין קטנוע לבין הולך רגל בשדרות אבא חושי בחיפה. גורמי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הולך רגל, תושב העיר, כבן 70. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. רוכב האופנוע, תושב עוספיה בן 23, עוכב במקום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רוני

    רוכבי קטנוע בייחוד משלוחים נוסעים כמו מטורפים לאורך כל ציר רכס הכרמל. עוברים באדום, נוסעים על מדרכות ובאין כניסה, ללכת באזור מרכז הכרמל זה סכנת נפשות- ולא רואים שום אכיפה משטרתית…

  2. לפתע רואים את ניידות משטרת התנועה רק אחרי התאונות... איפה אתם?? תאכפו

    השתוללות בכבישי חיפה. נהגים צעירים ברכבים ואופנועים פוגעים מדי יום. רצחו היום הולך רגל באבא חושי. עשרות פצועים בתאונות פגע וברח של אופנועים וכלי רכב שנוסעים בפראות, איתותי אורות שתסתלק מדרכם הם רוצים לטוס בכבישים, חותכים בפראות בין נתיבים, נוסעים 30-40 קמ"ש מעל המותר בכבישים מעוספיה לתוך שדרות אבא חושי. מה הפלא שיש הרוגים והתהפכות רכבים. משטרת התנועה פשוט לא קיימת בחיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר