חזיר בר שהיה מעורב בתאונת דרכים (צילום: דוברות איחוד הצלה)
חזיר בר שהיה מעורב בתאונת דרכים (צילום: דוברות איחוד הצלה)

תביעה רביעית נגד העירייה בגין תאונה במעורבות של חזיר בר

לבית המשפט המחוזי הוגשה תביעה של חברת הביטוח כלל נגד עיריית חיפה בעקבות תאונה שהתרחשה בין מבוטח של החברה לחזיר בר בדרך פרויד. לפי כתב התביעה, החזיר התפרץ לכביש, פגע במכונית וגרם לה נזקים שנאמדים ב-12,031 שקל: "על הנתבעת לפצות את התובעת עקב אחריותה הבלעדית לאירוע התאונה ולתוצאותיה"

פורסם בתאריך: 13.9.22 12:09

תביעה נוספת, רביעית במספר, בגין תאונה שהתרחשה במפגש עם חזיר בר הוגשה נגד עיריית חיפה. לבית המשפט המחוזי בעיר הוגשה תביעה של חברת הביטוח כלל נגד העירייה בעקבות תאונה שהתרחשה בין מבוטח של החברה לחזיר בר. על פי כתב התביעה, ב-31 באוקטובר 2021 בשעה 20:20 נסע הנהג במכוניתו בדרך פרויד, כשלפתע חזיר בר התפרץ לכביש, פגע במכונית וגרם לה נזקים שנאמדים ב-12,031 שקל.

בכתב התביעה צוין כי "התובעת תטען כי אינה יודעת ואף לא היתה יכולה לדעת מה היו למעשה הסיבות שגרמו לתאונה, כי אירוע התאונה מתיישב עם המסקנה שהנתבעת לא נקטה זהירות סבירה, וכי מסיבה זו על הנתבעת הראיה שלא היתה לגבי התאונה התרשלות שהיא תחוב עליה. בנוסף תטען התובעת כי התאונה אירעה כתוצאה מרשלנות בלעדית ו/או כתוצאה מהפרת חובות חקוקות של הנתבעת, אשר התבטאו בין היתר במעשים ו/או במחדלים הבאים: אינה פועלת להסרת המפגעים הרבים אשר גורמים חזירי הבר הרבים בתחומי אחריותה; התנהלה ברשלונות; סיכנה את המשתמשים בדרך; לא פעלה כמצופה מרשות מקומית סבירה למניעת הסיכון שגרם לתאונה ולנזק במכונית".

 

 

כלל מבקשת מבית המשפט לפסוק לטובתה פיצויים בסך של 10,561 בעקבות הנזק. "על הנתבעת לפצות את התובעת על סכומים אלו עקב אחריותה הבלעדית לאירוע התאונה ולתוצאותיה", לשון התביעה.

הפניות לערכאות משפטיות נגד העירייה בעקבות תאונות דרכים במעורבות של חזירי בר הולכות ומתרבות. בחודש דצמבר 2021 הוגשה תביעה נגד העירייה ורשות הטבע והגנים (רט"ג) בסכום של 14,000 שקל בעקבות תאונה עם חזיר בדרך צרפת; ביוני השנה הגיש תושב העיר תביעה בסך של 10,000 שקל נגד העירייה בעקבות תאונת דרכים עם חזיר בר ברמת ספיר; ובחודש שעבר הגישה חברת הביטוח כלל תביעה נגד העירייה בסך של 30,000 שקל בגין תאונת דרכים ברחוב שמשון.

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. זימרי פנחס

    מנוול שדוהר בכבישים הורג חיות בר ועוד רוצה כסף פיצוי. תיתביישו הלוואי שידרוס אותכם אוטו ותיראו מה זה נבלות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר