מריה קארי צמודה לווילה באס. "היא אף פעם לא מרוצה, כל הזמן דרישות"
מריה קארי צמודה לווילה באס. "היא אף פעם לא מרוצה, כל הזמן דרישות"

כמו ביונסה: האוטובוס של הכוכבים

כשמריה קארי נחתה השבוע בארץ לרגל צילומי קמפיין פרסומי, הצמידו לה את וילה באס - אוטובוס מאובזר ברמה של מלון בוטיק שכולל חדר שינה, מטבח, ג'קוזי ועוד פינוקים. לבעלים גיא ביטון ממושב מגדים יש בשבילכם כמה סיפורים

פורסם בתאריך: 1.7.17 21:12

מריה קארי נחתה השבוע בארץ לרגל צילומי קמפיין לחברת פרמייר ים המלח, וכדי שהיא לא תסבול מהחום ותקבל פינוק כיאה לדיווה בסדר הגודל שלה, דאגו לצ'פר אותה בווילה באס – אוטובוס מאובזר ברמה של מלון בוטיק שאיתו היא ירדה לים המלח ובו היא תשהה בין טייק לטייק. את הווילה באס, שכולל חדר שינה, מטבח, ג'קוזי ועוד פינוקים ושדומה לזה שביונסה מתניידת בו, הביא לארץ גיא ביטון, וכמה אמנים ישראלים כמו עדן בן זקן וליאור נרקיס כבר עשו עליו סיבוב. אז אם תרצו לראות מלון על גלגלים גשו למושב מגדים, מקום מגוריו של הבעלים.

ביטון, סודות מחדר ההלבשה?

"היא והילדים שלה ירדו איתי לים המלח בווילה באס וחזרו איתי. ביום צילומים של הקמפיין לא רצו שהיא תשב באולפנים כמו כולם, אז שכרו בשבילה את הווילה באס, שבו היא התארגנה ונחה והתלבשה".

יש שמועות על גינוני הכוכבת של קארי. היו לה דרישות?

"אם אני אספר איזה דרישות… בוא נגיד שהיא הרימה חצי מדינה על הרגליים כדי שיהיה לה נוח. היא אף פעם לא מרוצה, כל הזמן דרישות, אתה לא מבין".

היית איתה?

"48 שעות".

ויש לך איזה סלפי איתה?

"תקשיב, אני הייתי במעגל הראשון שלה, אני הייתי המארח. יש לה 15 אנשים ברדיוס מסוים, וכשאתה מתקרב לרדיוס הזה המאבטח לוקח לך את הטלפון. אין דבר כזה להתקרב אליה. כשאתה צריך לעלות לאוטובוס המאבטח אומר לך 'גיב מי יור פון', ואני עוד המתפעל של האוטובוס".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר