מזרח ומערב
לוגו מזרח ומערב

צו סגירה למרכול מזרח ומערב ברחוב החלוץ

ד"ר רנא שיבלי, סגנית רופאת המחוז, הוציאה לפני שעה קלה צו סגירה מינהלי למרכול מזרח מערב מרחוב החלוץ 1 בשכונת הדר. הצו הוצא לאחר ממצאי ביקורת שנערכה במקום היום, ובה נמצאו ליקויים תברואיים חמורים מאוד המסכנים באופן מיידי את בריאות הציבור

פורסם בתאריך: 24.10.22 17:37

סגנית רופאת המחוז ד"ר רנא שיבלי הוציאה היום (ראשון) צו סגירה מינהלי למרכול מזרח ומערב ברחוב החלוץ 1 בשכונת הדר. הצו הוצא לאחר ממצאי ביקורת שנערכה במקום היום, ובה נמצאו ליקויים תברואיים חמורים מאוד המסכנים באופן מיידי את בריאות הציבור.

על פי פירוט הליקויים שבצו נמצא כי "רמת הניקיון בעסק ירודה, ונראה כי לא נעשה ניקיון יסודי זמן רב. בין היתר – היעדר סדר במקפיאים והצטברות קרח, לכלוך ושאריות מזון; מקרר מלוכלך מאוד עם שאריות מזון ונוזלים; רצפה ומדפים מלוכלכים; הרצפה מלוכלכת מאוד מתחת למדפים; היעדר סדר במחסן העסק שמתבטא בעומס סחורה, ומוצרי מזון מאוחסנים אחד על גבי השני על הרצפה. אין גישה לכיור, ולא ברור אם הוא פעיל".

 

 

כמו כן, נמצאו מוצרי מזון רבים פגי תוקף ומזון ללא סימון, ובהם מוצרי מזון פגי תוקף משנת 2019, והושמדו יותר מ-50 ק"ג של מוצרים קפואים פגי תוקף ו/או ללא סימון, כאשר רובם מזון מן החי. על פי הצו "נצפו תיקנים בעסק, בעוד סחורה רבה מאוחסנת ישירות על הרצפה; בעסק מתבצעת מכירת מוצרי מזון ארוזים, קפואים ומצוננים מקייטרינג דים סאם, חלקו ללא סימון תאריך תפוגה ו/או סימון בכתב יד. הקייטרינג אינו מופיע ברשימת יצרני המזון המאושרת במשרד הבריאות; סחורת מזון מוצגת למכירה מחוץ לעסק".

ד"ר שיבלי סיימה את מכתבה במילים: "בגלל חומרת הסכנה ומיידיותה אני מוציאה את צו ההפסקה המינהלי לעסק לפני שימוע. תחולתו של צו זה היא מיידית. על העסק להיות סגור ללא כל פעילות מרגע קבלת צו זה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריה

    מי שלא יודע זה חנות לפיליפינים ותאילנדים. גם יש להם בסמוך במגדל בנביאים חנות גדולה שמשמשת ככנסיה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר