מתקן המשפכים בבית העלמין (צילום: חברה קדישא)
מתקן המשפכים בבית העלמין (צילום: חברה קדישא)

שירות חדש בבתי העלמין: משפך לעציצים ולניקוי הקברים

החברה קדישא חיפה הציבה בשערי בתי העלמין בחיפה ובתל רגב, סמוך לברזי המים, מתקן למשפכים המיועדים לניקוי הקברים ולהשקיית עציצים. תמורת פיקדון של חמישה שקלים ניתן לקחת משפך, להשתמש בו, להחזיר אותו למתקן ולקבל את הפיקדון בחזרה

פורסם בתאריך: 6.12.22 10:28

מי לא מכיר את הקטע שבו הוא מגיע לקברי יקיריו בבית העלמין, מוצא את המצבות עם אבק או את העציצים קמלים וזקוק למים? עליו לחפש דלי, למלא אותו במים באחד מהברזים, ולחזור לקבר עם דלי מלא וכבד. בחברה קדישא חיפה מצאו פתרון מקורי – משפך לניקוי מצבות ולהשקיית עציצים.

את המשפכים הציבה החברה קדישא בשערי בתי העלמין בחיפה ובתל רגב, סמוך לברזי המים, והוא זמין לציבור המבקרים כדי להקל עליהם את מלאכת הניקיון וההשקיה. המשפכים תלויים על מתקן מיוחד, ותמורת פיקדון של חמישה שקלים ניתן לקחת משפך, להשתמש בו, להחזיר אותו למתקן ולקבל את הפיקדון בחזרה.

 

 

בחברה קדישא חיפה מציינים כי מאז שהוצבו המתקנים בבתי העלמין ניכר השימוש בהם, והדבר תורם גם לניקיון בית העלמין. מנכ"ל חברה קדישא חיפה עקיבא וייץ מציין כי המתקן של המשפכים הוא אחת מהפעולות שנוקטת החברה קדישא כדי להקל על הפוקדים את בתי העלמין .

 

משפך בבית העלמין (צילום: חברה קדישא)

משפך בבית העלמין (צילום: חברה קדישא)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. זהבה

    מתעסקים עם שטויות במקום דברים מהותיים. מזה כשנתיים אני מתלוננת שאין גדר שמפרידה בין בית הקברות הנוצרי ליהודי אומרים לי שזה בעבודה. אשמח עם העיתון שלכם יעשה תחקיר ואולי אז יזוזו דברים ולא יתווספו משפכים . בית הקברות לא מגודר כלל מצד אחד שלו ופרוץ לכל עובר אורח שמתחשק לו לשבור, להרוס או לקחת בית מנורה. פשוט מביש!

  2. מאיר

    תתבישו לכם עם השטויות בהן אתם מתעסקים. הורי קבורים בבית העלמין בחיפה וכדרך קבע אנו מוציאים מאות שקלים בשנה על בתי נרות שנגנבים. עוקרים אותם מהקברים בשביל למכור את הנחושת עד שגרמו לנו להתייאש. הכל מוזנח ומלוכלך. כל המצבות עם חורים כי נעקרו מהם בתי הנרות ואתם מתעסקים במשפכים. ודרך אגב, אני אדם דתי.

  3. אלון

    משפכים הם שמים….. אין מצבה שלא נגנב ממנה מתקן הנרות ואלה מתעסקים במשפכים. השם יישמור ויציל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר