רכבת (צילום: רכבת ישראל)
רכבת (צילום: רכבת ישראל)

בגלל מחסור במאבטחים: הרכבת מצמצמת פעילות

ממוצאי שבת, 17 בדצמבר, תצומצם פעילותה של רכבת ישראל בימים שישי ומוצ"ש בחלק מקווי הנסיעה והתחנות בגלל מחסור באנשי אבטחה ובידוק ביטחוני. תחנת קרית חיים לא תיפתח במוצ"ש, והכניסות המשניות לתחנות מרכזית המפרץ וחיפה חוף הכרמל יישארו סגורות. בימי שישי יתקצרו שעות הפעילות בקו נהריה-חיפה חוף הכרמל

פורסם בתאריך: 12.12.22 11:06

החל ממוצאי שבת, 17 בדצמבר, תצמצם רכבת ישראל את פעילותה בימים שישי ומוצ"ש בחלק מקווי הנסיעה והתחנות בגלל מחסור באנשי אבטחה ובידוק ביטחוני. הקווים והתחנות נבחרו על בסיס מיעוט נוסעים וסמיכותן של התחנות שייסגרו לתחנות אחרות שיישארו פתוחות.

מדי מוצ"ש לא ייפתחו התחנות אחיהוד (הסמוכה לתחנת כרמיאל), קרית חיים (הסמוכה לתחנות קרית מוצקין וחוצות המפרץ), נתניה ספיר (הסמוכה לתחנות נתניה ובית יהושע), רעננה דרום (הסמוכה לתחנת רעננה מערב), צומת חולון (הסמוכה לתחנת חולון וולפסון) ובת ים קוממיות (הסמוכה לתחנת בת ים יוספטל).

כמו כן, בחלק מהתחנות תיפתח רק הכניסה המרכזית ולא תיפתח הכניסה המשנית: מרכזית המפרץ (תיסגר הכניסה מכיוון קניון לב המפרץ), חיפה חוף הכרמל (תיסגר הכניסה המערבית), קיסריה פרדס חנה (תיסגר הכניסה המערבית), בית יהושע (תיסגר הכניסה המערבית), תל אביב השלום (תיסגר הכניסה הדרומית), ראשון לציון משה דיין (תיסגר הכניסה הדרומית) ורמלה (תיסגר הכניסה הצפונית).

 

 

מיום שישי, 23 בדצמבר, יעודכנו שעות הפעילות בקווי הנסיעה שבהם נרשמים ביקושים נמוכים, והן יסתיימו בשעה 13:00 במקום בשעה 14:00: נהריה-חיפה חוף הכרמל, אשקלון-ראשון לציון משה דיין-הרצליה, מודיעין-ירושלים יצחק נבון, וראשון לציון הראשונים-לוד.

מהנהלת רכבת ישראל נמסר כי הסיבה לשינויים היא מחסור באנשי ביטחון ואבטחה לאיוש עמדות הבידוק הביטחוני בכניסות לתחנות: "מחסור זה הוא תופעה עולמית שמשפיעה גם על המשק הישראלי, וביתר שאת בתקופה שלאחר משבר הקורונה. הרכבת פועלת במגוון דרכים לגיוס כוח האדם הדרוש. ההחלטה לגבי התחנות והקווים המושפעים נקבעה על בסיס מיפוי וניתוח שביצעו ברכבת, בדגש על ביקושים לנסיעה, תפוסת הרכבות בימים האמורים, מספר הנוסעים המשתמשים בתחנות אלה בסופ"ש, וסמיכותן של התחנות שייסגרו לתחנות אחרות שיישארו פתוחות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שולמית, כרמל

    גם כך אין רכבות מחיפה לתל אביב וההיפך מיום חמישי בערב עד ראשון בבוקר. זה המצב כבר שנתיים וחצי. מה כבר נותר לצמצם?

  2. אבי כהן

    מדינה הזוייה ‍♂️
    בע"ה השבוע תתחיל ממשלה שתתקן את מה שהספיקו להרוס.

  3. מהקריות

    אין צורך אמיתי במאבטחים ברכבת. פשוט יותר רכבות, יותר פקחים, יותר חופשיות, תנאים טובים יותר לעובדים, משכורות גבוהות, השקעה של הממשלה!! אבל לצערי זה כנראה לא הולך לקרות. בחרו ימין קפיטליסטי מסריח הישראלים

  4. בילי

    עלובים עלובים עלובים. בתור אצמעי תחבורה חשוב במדינת הפקקים, הם מרשים לעצמם להשבית רכבות משני ערים מרכזיות חיפה ותל אביב ביום שישי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר