חברות מועדון "עסק עם חיפאית" (צילום: טלי כהן דר)
חברות מועדון "עסק עם חיפאית" (צילום: טלי כהן דר)

אתן כן רוצות שיהיה לכן "עסק עם חיפאית"

מועדון "עסק עם חיפאית" הוא יוזמה משותפת של ארגוני חברה אזרחית, ובהם ויצו חיפה, העמותה להעצמה כלכלית לנשים ו-presentense, ושל עיריית חיפה והחברה הכלכלית. בתחילת ינואר יציין המועדון שנה להיווסדו, וזו סיבה מספיק טובה לחגוג במפגש נשי מעצים עם נטוורקינג איכותי ועם הרצאה של ד"ר קרן אור חן

פורסם בתאריך: 29.12.22 09:28

המועדון העסקי לבעלות עסקים בעיר "עסק עם חיפאית" חוגג שנה לקיומו ופותח את השנה החדשה במפגש של העצמה נשית. המועדון יקיים מפגש נטוורקינג, ובסיומו ישמעו המשתתפות את ההרצאה "ברוך שעשני אשה" של ד"ר קרן אור חן החיפאית.

אור חן, מרצה בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה ומקימת המרכז לפסיכולוגיה חיובית, היא בעלת דוקטורט בתחום קבלת החלטות בתנאי אי ודאות ומרצה במוסדות רבים אחרים. הרצאתה נוגעת במצבי קבלת החלטות, בהתמודדות עם לחצים בחיי הנשים ובחיבור בין עוצמה לרכות, בין חשיבה לרגישות ובין הזכות לעול בלהיות אשה. היא תציג תמונת מצב של הנשיות בזמננו ואת החיבור בין קבלה עצמית להגשמה עצמית.  

 

 

מועדון "עסק עם חיפאית" הוקם יוזמה משותפת של ארגוני חברה אזרחית, ובהם ויצו חיפה, העמותה להעצמה כלכלית לנשים ו-presentense, ושל עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה. היוזמה נולדה מתוך רצון ליצור בית איתן לנשים בעלות עסקים, שבו הן יוכלו לצמוח ולהפריח את עסקיהן תוך שיתוף של הזדמנויות מקצועיות, למידת עמיתות ונטוורקינג. כל הנשים המובילות את הפרויקט עושות את תפקידן בהתנדבות. 

החזון של המועדון הוא להוות קהילה לנשים בעלות עסקים בחיפה, אשר מאפשרת שיתופי פעולה ומקדמת צמיחה אישית ועסקית של חברותיה שמשפיעה על הרווחה הכלכלית והחברתית בעיר. המטרה היא לקדם נשים מרקעים שונים, ובהן יזמיות ובעלות עסקים, תוך הקניית כלים עסקיים יישומיים. במסגרת המועדון ייערכו במהלך השנה הקרובה מפגשים ואירועים המיועדים להגשמת המטרות והחזון שיכללו נטוורקינג נשי חיפאי והקניית כלים עסקיים מתאימים.

המפגש יתקיים ב-11 בינואר באולם האודיטוריום בפארק מתם. לפרטים ולהרשמה: עסק עם חיפאיות (eventbuzz.co.il) 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר