שניים מהרכבים השרופים ברחוב עובדיה (צילום: שושן מנולה)
שניים מהרכבים השרופים ברחוב עובדיה (צילום: שושן מנולה)

"הטיפול של העירייה בזירת הפיגוע הוא מביש"

תושבים ברמת התשבי, שחוו אירוע פלילי שבו עלו באש שמונה רכבים ברחוב עובדיה, טוענים כי עיריית חיפה מסרבת לפנות את השלדים של הרכבים המפויחים. תושב השכונה: "הרכבים ממשיכים לעמוד שם ולהפיץ ריח נורא ומסרטן של פלסטיק שרוף, ודבר לא קורה למרות אין ספור פניות לעירייה"

פורסם בתאריך: 29.12.22 15:40

עיריית חיפה מסרבת לפנות שלדים של רכבים מפויחים שנשרפו באירוע פלילי בשכונת רמת התשבי. הרכבים נשרפו ברחוב עובדיה בלילה שבין שני לשלישי, ואחד מהם אף חוסם את המדרכה למעבר הולכי רגל. בעקבות האירוע פנו תושבים המתגוררים ברחוב לעירייה בבקשה לפנות את כלי הרכב, אך נענו שמי שצריכים לפנותם הם בעלי הרכבים.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמר תושב הרחוב: "העירייה לא מפנה את הרכבים ודורשת מבעליהם לעשות את זה. עד כמה שאני יודע, חלק מבעלי הרכבים ברחו בכלל מהאזור. העירייה אחראית למדרכה פנויה ולכביש, ולכן פניתי אליה כדי שהיא תממש את אחריותה. הסבירו לי שלפי הנוהל, בעל הרכב מפנה את הרכב שלו. אמרתי להם שהנוהל הזה לא מתאים למצב של פיגוע פלילי".

 

 

תושב נוסף: "פיגועים פליליים כבר הפכו לעניין שבשגרה בחיפה. ביום שלישי התעוררו תושבי השכונה השקטה רמת התשבי בשעה 3:00 לפנות בוקר לקולות של פיצוצים וירי. שמונה רכבים עלו באש, וחלונות של אחד מבתי הרחוב נוקבו בכדורים. המראה הזה מזכיר אזורי מלחמה באוקראינה. ילדים צורחים מפחד, קולות נפץ וירי בלב השכונה הכי רגועה בחיפה – זו השגרה בעיר. זה כבר לא בדואים בדרום ולא חיסול חשבונות בכפרים בצפון, זה בלבה של עיר ואם בישראל".

לדבריו, "לא פחות מביש הוא הטיפול של העירייה בזירת הפיגוע. רכבים מפויחים ממשיכים לעמוד שם ולהפיץ ריח נורא ומסרטן של פלסטיק שרוף, ודבר לא קורה למרות אין ספור פניות של תושבים לעירייה. העירייה מפנה את אותנו למשטרה, המשטרה טוענת שפינוי הרכבים הוא באחריותה של העירייה, והאזרח התמים סובל ממפגע מסרטן ומסריח בחוסר אונים מוחלט. ילדים נאלצים לצפות בזה בדרך לבית הספר ופוחדים לחזור לבד הביתה, והכל בחסות של עיריית חיפה".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לאמור את האמת

    רצוי שחברות הביטוח יממנו פינוי רכבים הפגועים כפי שהביטוח דואג לפנות רכבים לאחר תאונה או צורך הגעה למוסך

  2. דווקא טוב מאד. תעבירו את הגרוטאות לשדרות הנשיא לכבוד חג החגים

    ישמש תזכורת שאין משטרה בחיפה ועושים רק כאילו מול הכנופיות שמדי יום רוצחות מציתות ומאיימות בעיר בלי הפרעה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר