נעמה לזימי (צילום: בועז כהן)
נעמה לזימי (צילום: בועז כהן)

לזימי ספדה ליעל דיין, אך הידיעה על מותה היתה מוקדמת

חברת הכנסת החיפאית נעמה לזימי הספידה בפוסט בפייסבוק את חברת הכנסת לשעבר יעל דיין, אך אז התברר כי דיין חיה. לזימי מחקה את הפוסט והתנצלה בטוויטר: "‏צר לי על הטעות המצערת בשל פרסום שגוי בכלי תקשורת. ברוך ה' שהיא עדיין בינינו, וטוב שכך"

פורסם בתאריך: 19.2.23 15:46

חברת הכנסת החיפאית נעמה לזימי, לשעבר חברת מועצת העיר חיפה, הספידה היום (ראשון) את חברת הכנסת לשעבר יעל דיין, אך אז התברר כי דיין חיה וכי הידיעה על מותה היתה מוקדמת.

בחשבון הפייסבוק שלה כתבה לזימי: "יעל דיין ז"ל, פיסה אדירה מההיסטוריה ההומניסטית והפמיניסטית של ישראל, הלכה מאיתנו. היו"ר הראשונה של הוועדה לקידום מעמד האשה, מחוקקת החוק למניעת הטרדות מיניות והחוק שאוסר על ביזוי אדם בשל נטייתו המינית, יוזמת הכנס הראשון בכנסת בנושא זכויות הקהילה הגאה ופעילה למען השלום. אשה אמיצה, מעוררת השראה ומורה עבור כל נבחרת ציבור. כמה קשה שאת הולכת מאיתנו בתקופה שבה ממשלת ישראל הולכת 180 מעלות הפוך מהכיוון שאליו הובלת אותנו. חובתנו לשמור על המורשת שלך ולהמשיך להילחם על הדמוקרטיה".

 

 

בעקבות הפרסומים של לזימי ופרסומים של נבחרי ציבור נוספים, בתחנת הרדיו 103FM העלו לשידור את דיין שהוכיחה שהיא חיה, אך לנוכח הקושי שלה לדבר הם ראיינו את המטפלת שלה שאמרה: "היא בסדר. היא עדיין חיה. היא עדיין נלחמת".

זמן קצר אחר כך מחקה לזימי את הפוסט והתנצלה בחשבון הטוויטר שלה: "‏צר לי על הטעות המצערת בשל פרסום שגוי בכלי תקשורת על פטירתה של ח"כ לשעבר יעל דיין, מודל לחיקוי והשראה עבורי. ברוך ה' שהיא עדיין בינינו, וטוב שכך. התנצלותי הכנה בפני יעל היקרה ומשפחת דיין. אני מאחלת לה חיים ארוכים ושתמשיך להיות עמוד האש לפני המחנה בכל הנוגע לזכויות אדם, לשוויון מגדרי ולשלום".

 

פוסט ההספד של נעמה לזימי

פוסט ההספד של נעמה לזימי

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אחת שמכירה אותה שנים

    ככה זה כשאת מקבלת 50 אלף שקל בחודש,
    זה מנתק אותך מהמציאות. בעזרת השם את הכנסת הבאה היא כבר תראה מערוץ הכנסת מהספה בבית. 0 מנדטים למפלגת העבודה בסקר האחרון. אפשר להבין.

  2. אייל

    להקיא משתיהן. לא סתם קיבלה האבודה שיא שלילי של 4 מנדטים
    בגלל ההזויות מיכאלי שחוריאלי ולזימי מגזימי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר