יוסי דורה וניר קלינגר (צילומים: ניר קידר, צלמוס)
יוסי דורה וניר קלינגר (צילומים: ניר קידר, צלמוס)

האם יוסי דורה סיים את דרכו בהפועל חיפה?

עוד לפני שריקת הפתיחה של העונה יוסי דורה וניר קלינגר לא משדרים על אותו גל. מקורב לדורה: "קלינגר הפיל עליו את האחריות על רמת המלון בקייב"

פורסם בתאריך: 18.7.17 18:26

עונת המשחקים טרם יצאה לדרך, אבל מתחת לפני השטח האדמה כבר מבעבעת בהפועל חיפה בדמות יחסים עכורים בין המאמן ניר קלינגר ליוסי דורה שאמור לשמש כעוזרו. המתיחות בין השניים החלה בעקבות החלפת המלון שבו מתארחת הקבוצה השוהה בימים אלה במחנה אימון בקייב, אוקראינה.

כזכור, לפני כחודש יצא דורה לאוקראינה כדי לאתר מלון הכולל קומפלקס של מגרשי אימון. לאחר שמצא לוקיישן וסיכם את פרטי האירוח של הקבוצה חלה תפנית בסוף השבוע שעבר, כאשר התברר כי רמת החדרים היא נמוכה מאוד ולא עומדת בסטנדרטים הרצויים. כמו כן נטען כי בחדרים אין מכשירי טלוויזיה. האחריות למחדל, כך לפי גורמים במועדון, הוטלה בלעדית על דורה.

"יוסי לקח בחשבון את רמת המלון ולכן שלח מבעוד מועד לקלינגר תמונות מדויקות של החדרים", מספר גורם המקורב לדורה, "בסופו של דבר ניר הוא המאמן והוא אישר את הפרטים, כך שלא הגיוני שכל האחריות לבלגן במלון תיפול על דורה".

היחסים הרעועים בין המאמן לעוזרו הגיעו לשיאם כאשר קלינגר טס בעצמו במוצאי השבת שעברה לחפש מלון חלופי. מנגד, דורה כלל לא המריא עם הקבוצה בשני לפנות בוקר לקייב. במועדון טוענים שדורה עשה דין לעצמו כשבחר לא לצאת עם הקבוצה למחנה, וגורמים בהפועל ציינו כי ספק גדול עם הצוות המקצועי המיועד יוכל לשתף פעולה העונה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר