גילי ורמוט אחרי השער השני של מתן חוזז (צילום: ניר קידר)
גילי ורמוט אחרי השער השני של מתן חוזז (צילום: ניר קידר)

הלם במכבי חיפה. האם העונה תסתיים כבר באוגוסט?

את רוב חצי הביקורת ספג המאמן גיא לוזון, ששיטת שלושת הבלמים שלו קרסה כבר במחזור הראשון. גם השחקנים לא יצאו נקיים, ולכולם ברור שכל תוצאה מלבד ניצחון על הפועל באר שבע תיצור כדור שלג שאיש לא יודע היכן ייעצר

פורסם בתאריך: 22.8.17 11:45

הלם, כך ניתן להגדיר את התחושה במכבי חיפה הבוקר (שלישי), שעות ספורות לאחר ההפסד 2:0 לבני יהודה במחזור הראשון של עונת 2018-2017, שהעמיד באור מגוחך את דבריו של המאמן גיא לוזון על "הכנה מצוינת" לקראת העונה.

הזעם וחצי הביקורת מופנים בעיקר לעברו של לוזון, שנשיא המועדון יעקב שחר נענה לכל דרישותיו המקצועיות. המבקרים טוענים שההרכב שהעמיד המאמן היה שגוי, ששיטת המשחק של שלושה בלמים קרסה כבר במחזור הראשון ושהחילופים שהוא ביצע היו מוטעים. גם השחקנים לא יצאו נקיים מביקורת ונטען כי הם ביישו את המועדון.

לדברי גורמים במכבי, ההתלהבות מהיכולת שהציגה הקבוצה במשחקי גביע הטוטו היתה מוגזמת וניתן היה ללמוד מהם
על החוליות החלשות של הקבוצה. עוד נטען כי אי השלמת הסגל בזמן פגעה בקבוצה וכי כמו בכל העונות האחרונות גם העונה מצרפת מכבי שחקן חדש בדמותו של החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס לאחר שהעונה כבר החלה, וכעת תידרש לו תקופת התאקלמות לא קצרה.

פרשת אלירן עטר שמסרבת להסתיים פוגעת אף היא בקבוצה, אך התקווה היא שהיום, לאחר שמכבי חיפה ומכבי תל אביב פתחו את העונה בצורה מזעזעת, צפויה הסאגה להיגמר עם מעברו של השחקן לקרית שלום.

במכבי יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון במשחק הבא מול הפועל באר שבע תזעזע את כיסאו של לוזון, וכמובן לעוד עונה שתסתיים זמן קצר לאחר שהחלה.

 

דקל קינן ושחקני מכבי חיפה אחרי שריקת הסיום (צילום: ניר קידר)

דקל קינן ושחקני מכבי חיפה אחרי שריקת הסיום (צילום: ניר קידר)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר