ביתן השמירה בבית הספר יבנה
ביתן השמירה בבית הספר יבנה

ביתני השמירה בבתי הספר בחיפה יחוברו לרשת החשמל

לאחר שנים שבהן סירבה עיריית חיפה לחבר את ביתני השמירה בבתי הספר בעיר לרשת החשמל, החלה העירייה בעבודות שיסתיימו בקרוב. בנוסף יותקנו בתוכם מזגנים

פורסם בתאריך: 26.10.17 17:20

עיריית חיפה החלה לחבר את ביתני השמירה בבתי הספר בעיר לרשת החשמל ולהתקין בתוכם מזגנים. לפי הערכה, עבודות החיבור לרשת החשמל בכל הביתנים יסתיימו בתקופה הקרובה.

בכך בא לסיומו תהליך ארוך שבתחילתו התנגדה העירייה לחיבור הביתנים לחשמל בטענה שכך קובעות הנחיות הביטחון. יו"ר ועדת הביטחון של העירייה ד"ר איתי גלבוע לא התרשם מהודעת העירייה, וביחד עם חבר מועצת העיר אלי לנדאו מסיעת הגמלאים הוא הפעיל לחץ על העירייה לשנות חשיבה. באחת מישיבות המועצה שהתקיימה בשנת 2015 הגישו השניים שאילתה בעניין ותיארו את המצב הקשה שבו נמצאים השומרים.

"שומר שמגיע ב-7:00 בבוקר ומסיים ב-17:00 אחר הצהריים צריך שיהיו לו תנאים מינימליים של עבודה – להכין כוס תה או קפה, לטעון את הטלפון הנייד ולשים את הדברים שלו במקום מוגן", נכתב בשאילתה. בתגובת ראש העיר יונה יהב לשאילתה נכתב: "לאור הנחיות הביטחון אסור למאבטח לשהות מרבית זמנו בביתן אלא לשהות בקרבת השער על מנת לתצפת על נתיב הגישה למוסד ולקיים סריקות במהלך היום. מכאן שאין צורך לחבר את הביתן לחשמל. הביתן תפקידו לתת מחסה זמני בעת סערה בלבד".

 

 

היום (חמישי) אמרה ראש מערכת החינוך בעיריית חיפה אילנה טרוק: "העירייה רכשה ביתני שמירה, וכעת ניתן לחבר אותם לרשת החשמל. העבודות כבר בעיצומן".

מה קרה שגישת העירייה השתנתה?

"חלק מהביתנים לא היו ראויים לשהייה, לא כל שכן לחיבור לרשת החשמל. בחלק מבתי הספר לא היו בכלל ביתנים. כשנכנסתי לתפקיד החלטנו שזה הדבר הנכון והאנושי לעשות, ואני שמחה שהעבודות יסתיימו כבר השנה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר