רג’י באקנר. זה השחקן שיציל למכבי את העונה? (צילום: מיכה קיזנר)
רג’י באקנר. זה השחקן שיציל למכבי את העונה? (צילום: מיכה קיזנר)

באקנר נחתך לפני שבועיים מסאלטה הארגנטינאית

רג'י באקנר, הזר החדש-ישן של מכבי שהושעה לשני משחקים לאחר הקטטה שבה היה מעורב בעונה שעברה במדי הפועל אילת, שוחרר מהקבוצה הדרום אמריקאית בשל בעיות משמעת וחוסר התאמה מקצועית

פורסם בתאריך: 5.11.17 07:23

רג'י באקנר חזר לקדנציה שנייה במכבי חיפה, אך ל”כלבו – חיפה והצפון" נודע כי הדבר התאפשר לאחר שהשחקן נחתך לפני כשבועיים מהקבוצה הארגנטינאית סאלטה בשל בעיות משמעת וחוסר התאמה מקצועית.

באקנר מהתבוסה למכבי תל אביב ביום שני ומההפסד להפועל חולון אתמול (שבת) בשל השעיה שספג לאחר קטטה במשחק פלייאוף בעונה שעברה בין קבוצתו הפועל אילת למכבי ראשון לציון.

בקיץ קיבל הבעלים ג’ף רוזן החלטה לשחק במשך כל העונה עם ארבעה זרים בלבד כדי לזכות במענק של מינהלת הליגה, וגם היכולת הקטסטרופלית של הקבוצה לא תשנה, לפחות בשלב זה, את החלטתו, ולכן בשבוע הקרוב יוחלט את מי מהזרים לשחרר כדי לפנות מקום לבאקנר. כל הזרים של מכבי הם מהגרועים שידעה הקבוצה בשנים האחרונות וכל אחד מהם עשוי להיחתך מהקבוצה. המועמד הראשון לקבלת הודעה על שחרורו הוא וויל גרייבס שאמנם החלים מהניתוח בידו בשלהי העונה שעברה אך לא חזר ליכולת שהפגין לפני הפציעה. לוק מרטינז, שרק לאחרונה חזר מפציעה, נפצע שוב מול מכבי תל אביב וגם הוא מועמד לעזוב.

כעת לאחר המשחק מול חולון (75:69) צפוי רוזן להחליט על שינויים נוספים בסגל ועל צירוף של שחקנים חדשים.

 

 

בעניין אחר, לאחר שלוש שנים שבהן שימש כאחד מהספונסרים של מכבי הפסיק איש העסקים האמריקאי-ישראלי רענן כך את תמיכתו בקבוצה. כץ העביר למכבי מדי שנה 250,000 שקל בתמורה לשלטי פרסומת שהוצבו במשחקים ושנשאו את ראשי התיבות של שמו – RK. כעת ימשיך כץ לתמוך בנבחרת ישראל ובכמה קבוצות מליגת העל. כזכור, לפני שתי עונות רכש כץ את השם של היכל הספורט ברוממה תמורת 750,000 שקל לשנה, אך הסיכום עם עיריית חיפה ועם אתו”ס הופסק לאחר שנה אחת בלבד.

 

רענן כץ. שלוש שנים ודי (צילום: ספי מגריזו)

רענן כץ. שלוש שנים ודי (צילום: ספי מגריזו)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר