רחל מתוקי ז"ל (צילום: דוברות המחוז במשרד החינוך)
רחל מתוקי ז"ל (צילום: דוברות המחוז במשרד החינוך)

חמישה מוסדות חינוך חיפאיים זכו בפרס הצטיינות מחוזי

הזוכים בפרס ע"ש רחל מתוקי הם הגן הממלכתי נתיב, הגן הממלכתי-דתי יהלום, בית הספר הממלכתי אילנות, בית הספר הממלכתי עין הים ובית הספר התיכון בית חיה של רשת חב"ד בקרית שמואל

פורסם בתאריך: 8.11.17 15:49

חמישה מוסדות חינוך בחיפה זכו בפרס הצטיינות מחוזי ע"ש רחל מתוקי, לשעבר מנהלת המחוז, לשנת הלימודים תשע"ז. הפרס – תעודת הוקרה – יוענק בטקס חגיגי שיתקיים ביום שני במרכז קריגר. נוסף על חמשת מוסדות החינוך החיפאיים זכו בפרס 12 מוסדות חינוך נוספים מרחבי המחוז.

המוסדות החיפאים הם הגן הממלכתי נתיב, הגן הממלכתי-דתי יהלום, בית הספר הממלכתי אילנות, בית הספר הממלכתי עין הים ובית הספר התיכון בית חיה של רשת חב"ד בקרית שמואל.

 

 

הפרס לגני הילדים ניתן על קידום תהליכי הוראה-למידה והערכה אשר מובילים לפיתוח סקרנות ומוטיבציה ללמידה, לעידוד יצירתיות וחשיבה, להעשרת ידע ולפיתוח נורמות התנהגות אישית וחברתית, והפרס לבתי הספר ניתן על מתן מענה לצרכים שונים של התלמידים, ובכלל זה קידום וטיפוח של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים ומניעת הנשרה.

מנהל המחוז ד"ר סער הראל: "מוסדות החינוך שנבחרו מאופיינים בהישגיות, בחדשנות, ביזמות וביצירתיות. המוסדות הללו פועלים לצמצום פערים ולמניעת נשירת תלמידים תוך מתן דגש על אווירה חינוכית, על אקלים מיטבי, על כבוד הדדי ועל דרך ארץ. על כך מגיעה להם הוקרתנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר