רועי חגאי (צילום: עודד קרני)
רועי חגאי (צילום: עודד קרני)

הפועל חיפה תתייצב למשחק מול מכבי רעננה ללא מאמן

24 שעות לפני המשחק החשוב הודיע רועי חגאי, שהיה על סף חתימה בקבוצה, כי הוא מוותר על התפקיד

פורסם בתאריך: 28.2.17 13:52

24 שעות לפני המשחק הערב (שלישי) מול מכבי רעננה הודיע המאמן רועי חגאי לראשי עמותת הלב האדום כי הוא לא יאמן את הפועל חיפה. בשל כך תתייצב הקבוצה למשחק החשוב ללא מאמן על הקווים.

מאז התפטרותו של שקד שוהם מאימון הקבוצה בשבוע שעבר ניהלו העמותה וחגאי משא ומתן, וכאשר כבר נדמה היה ששני הצדדים הגיעו לסיכום הודיע חגאי כי הוא לא מוכן לאמן את הקבוצה. בימים הראשונים של המשא ומתן היו פערים כספיים גדולים בין המאמן לעמותה, אך בלב האדום סירבו לוותר על החתמת מאמן בעל שם והציעו לחגאי חוזה לעונה וחצי. לטענת מקורבים לחגאי, הסיבה שבגללה הוא ויתר על ההצעה היא פציעתו של רשאד אנדרסון ששדרש להחליפו לאלתר בזר אחר. בהפועל הציעו למאמן לצרף את אדום דז'קו מבני הרצליה, שהיתה מוכנה להשאילו עד תום העונה, אבל חגאי חשש ממחסור בשחקנים בעמדות הגארד וביקש להחתים גם גארד ישראלי. לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמות הודיע המאמן כי הוא מסרב להגיע לקבוצה מסיבות מקצועיות.

היום ניסתה הפועל להחתים את המאמן שי מינסטר, אך זה לא שוחרר מתפקידו כמנהל הספורט בכפר ורדים. כאמור, בשלב זה אין להפועל מאמן, ואת הקבוצה ידריך הערב עוזר המאמן אלירן מלכה, והשחקן הוותיק אילן נניקשווילי יסייע לו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר