פארק כלבים בגן בנימין בחיפה (צילום: מחלקת הגנים בעיריית חיפה)
פארק כלבים בגן בנימין בחיפה (צילום: מחלקת הגנים בעיריית חיפה)

פארק לכלבים יוקם ברמת אשכול

בהמשך לבקשתו של ועד השכונה התקיים בשטח המיועד לפארק סיור מקצועי של נציגי עיריית חיפה, ובהם גם ראש העיר יונה יהב, שנועד לקדם את תכנונו

פורסם בתאריך: 22.11.17 14:20

בקשתו של ועד שכונת רמת אשכול בחיפה להכשרת פארק לשחרור כלבים בשכונה מקודמת לביצוע, והיום (רביעי) התקיים בשטח המיועד לאתר החדש סיור מקצועי של נציגי העירייה שנועד לקדם את תכנונו המפורט.

לפני שבועות אחדים פנה הוועד במכתב לעירייה וביקש שהיא תקים בשטח ציבורי בשכונה פארק מגודר לשחרור כלבים, שישמש את בעלי הכלבים הרבים המתגוררים ברמת אשכול. פארקים מסוג זה, שכבר הוקמו בחלק משכונות העיר, נועדו להקל על בעלי הכלבים בכך שמתאפשר בהם לכלבים להתרוצץ חופשי ללא רצועה תוך צמצום מפגעי צואת הכלבים ברחובות.

 

 

בפנייתו לעירייה הצביע ועד רמת אשכול על מיקום מתאים לפארק – שטח ריק מבינוי ברחוב ראול ולנברג, בצד הפונה לכיוון ואדי אחוזה. לאחר בדיקות שקיימה קבעה העירייה שהצעת הוועד מתאימה והחלה לקדם את תכנונו המפורט של הפארק. במסגרת זאת זומן להיום סיור מקצועי של נציגי העירייה בשיתוף עם נציגי הוועד.

"להפתעתנו", נמסר בסיום הסיור מוועד השכונה, "הגיע לסיור גם ראש העיר יונה יהב שבא להתרשם מקרוב מקידום הפרויקט. מבחינתנו זו היתה גם הזדמנות להעלות בפניו נושאים נוספים בשכונה שמתבקש להם מענה של המערכת העירונית".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר