היכל הספורט ברוממה. יצולם ביום חול (צילום: אדיר נמרוד כץ)
היכל הספורט ברוממה. יצולם ביום חול (צילום: אדיר נמרוד כץ)

משחקי גמר הגביע בכדורעף נדחו לתחילת חודש מרץ

המשחקים היו אמורים להתקיים בהיכל הספורט ברוממה ביום שבת, 17 בפברואר, אך בעקבות לחץ שהופעל על איגוד הכדורעף הם נדחו כדי לאפשר לצופים דתיים לצפות בהם

פורסם בתאריך: 6.1.18 08:25

משחקי גמר גביע המדינה בכדורעף לגברים ולנשים שהיו אמורים להיערך בהיכל הספורט ברוממה בחיפה ב-17 לפברואר נדחו לתחילת חודש מרץ בשל לחץ שהופעל על איגוד הכדורעף מצדם שלא לקיים אותם ביום שבת אלא באמצע השבוע.

בעקבות הלחץ נקבע כי המשחקים ייערכו ביום חול כדי לאפשר לצופים דתיים לצפות בהם. כעת מחפשים באיגוד מועד חדש שיתאים גם לערוץ הספורט שאמור לשדר את שני המשחקים בשידור חי.

גם משחקי חצי הגמר היו אמורים להיערך בהיכל, אבל איגוד הכדורעף שינה את שיטת המשחקים למתכונת של בית וחוץ.

 

 

מכבי XT חיפה תצא בסוף השבוע הבא למשחק הגומלין מול אלופת הונגריה לינאמאר ברשאי במסגרת ה-CEV CUP, שייערך ב-11 בינואר. הירוקות נוצחו בבית במשחק הראשון בתוצאה 3:1, ולכן הן חייבות לנצח בגומלין בתוצאה 0:3 כדי להעפיל לשלב הבא. אם מכבי תנצח 1:3 ישחקו שתי הקבוצות מערכת זהב, שהמנצחת בה תמשיך לשמינית הגמר של המפעל.
יו”ר מכבי XT חיים קסל ממשיך בחיפושיו אחר מאמן זר שיחליף את קטיה פודולינסקי. בינתיים ממשיכה פודולינסקי לעמוד על הקווים, אבל קסל מאמין שניתן יהיה למצוא מאמן אירופי שיוביל את הקבוצה במאבק על תואר האליפות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר