טקס חלוקת המלגות של אגודת מכבי חיפה. 4,000 שקל לכל ספורטאי (צילום: ראובן כהן)
טקס חלוקת המלגות של אגודת מכבי חיפה. 4,000 שקל לכל ספורטאי (צילום: ראובן כהן)

מלגות בסך של 40,000 שקל חולקו לספורטאי מכבי חיפה

המלגות מוענקות על ידי קרן נחום חת ז”ל שהיה ממקימי עמותת נאמני מכבי חיפה. בין עשרת הספורטאים שזכו במלגות: השחיינים דוד גרצ’יק ואלה פריימן והג’ודאים ענבל שמש ועידו ויזל

פורסם בתאריך: 18.1.18 10:24

ביום ראשון התקיים טקס חלוקת מלגות לספורטאים מצטיינים מאגודת מכבי חיפה. המלגות מוענקות על ידי קרן נחום חת ז”ל – ממקימי עמותת נאמני מכבי חיפה, יושב הראש שלה ונשיא הכבוד של אגודת מכבי חיפה, של מכבי ישראל ושל מכבי עולמי. הטקס שהתקיים זו השנה ה־28 ברציפות נערך במרכז הספורט ברחוב הביכורים בהנחייתו של דוד גרשטיין ובנוכחותם של בני משפחת חת – בנו פרופ’ מאיר חת ובתו השופטת בדימוס עדנה גבריאלי – ראש העיר יונה יהב, ראש אגף הספורט בעיריית חיפה שמואל זגגי, מנכ”ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ, יו”ר נאמני מכבי חיפה דני אסנין, סגנו עו”ד אלי רולוף ומנכ”ל מכבי ישראל נאור גלילי.

בין עשרת הספורטאים שזכו השנה במלגות בסך 4,000 שקל כל אחת היו השחיין דוד גרצ’יק, השחיינית אלה פריימן, הג’ודאית ענבל שמש והג’ודאי עידו ויזל.

 

 

שווץ: “ספורטאי האגודה הצעירים והאיכותיים מייצגים את דור העתיד של חיפה ואותנו בכבוד גם בזירה המקומית וגם בזירה הבין לאומית, ולכן ההשקעה בהם היא הכרחית. בערב זה, האגודה מוקירה את זכרו של חת ומודה למשפחתו על התמיכה החשובה בספורט החיפאי. כיבוד העבר הוא משימה חשובה מאין כמותה. אין אנו שוכחים את מקימי האגודה. אנו פועלים לפיתוח הספורט החיפאי וממשיכים ללכת בדרכם למען עתידו של הספורט בעיר”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר