תלמידות תיכון קרית חיים וניצולי השואה במועדון קפה בריטניה (צילום: תיכון קרית חיים)
תלמידות תיכון קרית חיים וניצולי השואה במועדון קפה בריטניה (צילום: תיכון קרית חיים)

תלמידי תיכון קרית חיים יאמצו ניצולי שואה

מנהל בית הספר אילן וקנין, המתנדב במועדון קפה בריטניה בקרית חיים, הביא לאחת מפעילויותיו במקום תלמידות משכבת כיתות י"א שייצאו בעוד כחודש למסע לפולין. המפגש הסתיים בהתחייבות לקשר ארוך טווח

פורסם בתאריך: 22.1.18 08:54

תלמידי שכבת כיתות י"א בבית הספר תיכון קרית חיים יאמצו עשרות ניצולי שואה מהקריה ויסייעו להם בתקופות החגים – כך החליטו התלמידים שהגיעו בשבוע שעבר למועדון ניצולי השואה קפה בריטניה בקרית חיים, שבו מתנדב מנהל בית הספר אילן וקנין.

לקראת יום השואה הבין לאומי שיחול ביום שבת צירף אליו וקנין לפעילות בקפה בריטניה תלמידות מהשכבה שאמורות לצאת בסוף חודש פברואר למסע לפולין. לדבריו, מטרות המפגש היו להכיר לניצולים את בני הנוער ושהתלמידות ישמעו על השואה מנקודת ראות אישית ועל המקומות שבהם הן יבקרו בפולין. בתום הביקור אמרו התלמידות לוקנין שהן מעוניינות לאמץ את המועדון ושהן כבר החליפו פרטים עם הניצולים והבטיחו לשמור על קשר קבוע. כעת מתכוון המנהל לערב את כל תלמידי השכבה ברעיון, ולאחר מכן לפנות לתלמידים נוספים בבית הספר שיהיו מעוניינים לסייע לניצולי השואה.

 

 

וקנין: "את מועדון קפה בריטניה הכרתי כשהגעתי לתיכון קרית חיים לפני שנתיים וחצי. מועדוני בריטניה הם מועדונים חברתיים שהוקמו עבור ניצולי השואה תודות לתרומתם של הקהילה היהודית בבריטניה ושגריר בריטניה בישראל. הם מהווים מסגרת חברתית וחווייתית עבור ניצולי השואה, וממומנים על ידי משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. התאהבתי במקום מהרגע שבו גיליתי אותו ואני מתנדב בו באופן קבוע. אני מגיע אליו כדי לדבר עם הניצולים ולהרצות, ולפעמים אני מביא לשם תלמידים. הפעם הבאתי קבוצת תלמידות לפני נסיעתן לפולין. רציתי שניצור היכרות הדדית, אבל המפגש הוליד קשר עמוק יותר עם התחייבות לקשר מתמשך מצד התלמידות. כמו התחברנו לפרויקט 'זכרו אותי' שיזם הקונגרס היהודי העולמי, שבמסגרתו מצטלמים עם ניצולי השואה לקמפיין דיגיטלי עולמי ביחד עם כרזות באנגלית שאומרות WE REMEMBER#. הבאנו שלטים והצטלמנו ביחד".

 

התלמידות והניצולים (צילום: תיכון קרית חיים)

התלמידות והניצולים (צילום: תיכון קרית חיים)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר