שולה מועלם ותדהר טויכר. הקהילה סוערת
שולה מועלם ותדהר טויכר. הקהילה סוערת

קרע בקהילה הגאה. והכל בגלל מסיבת פורים

תדהר טויכר מקפה פאזל, מארגן מסיבת הרחוב במסדה לרגל חג פורים, החליט שהדראגיסטיות יישלחו השנה להופיע בתחילת הרחוב ולא סמוך למוקד ההתרחשות ליד בית הקפה. זה הספיק לשולה מועלם כדי לצאת למלחמה

פורסם בתאריך: 1.2.18 21:39

מסיבת הרחוב לרגל חג פורים ברחוב מסדה הפכה לסוג של מסורת, וגם עיריית חיפה פרשה עליה השנה את חסותה. אבל לאחר שבשנה שעברה נערכו תחרות התחפושות והופעות דראג לצלילי דציבלים גבוהים במיוחד ליד קפה פאזל שהיה מוקד ההתרחשות, כעת מודיע מרכז הפעילות של האירוע תדהר טויכר, שהוא גם הבעלים של בית הקפה, שהקונספט השתנה. וזה אומר שהדראגיסטיות נשלחו להופיע בהמשך הרחוב. כלומר במת המסיבה תוצב סמוך לקפה פאזל, והדראגיסטיות ינדדו לבמה אחרת, מרוחקת מעט. למשמע הדברים יצאו חלקן למלחמה נגד טויכר, והן שולפות ציפורניים.

שי סבג, הידוע כשולה מועלם, פאטוץ'?

"תשמע, שנה שעברה היתה אחלה מסיבה, באו המון אנשים, הרחוב היה מפוצץ ואנחנו הופענו. היתה תחרות תחפושות, היתה איזו להקה משעממת ובסוף די.ג'יי צ'ארמי הרימה והכל היה בסדר. פתאום זה בא מר מפיק ואומר לי 'לא מתאים דראג, לא תהיה תחרות תחפושות, אני רוצה מסיבה מסיבה, רק די.ג'יי וריקודים, ואתן יכולות ללכת להופיע בעסקים אחרים. יש תקציב, נקים לכן במת דראג בצד, בין הסושי למכבסה או בצד השני של הרחוב ליד המכולת של הרוסים והחנות ספרים'. כאילו מה נסגר איתו? הוא נהיה תולעת ספרים? אני ד-ר-א-ג-י-ס-ט-ית מ-ש-כי-ל-ה, יש לי פאה, יש לי ציצי, יש לי מלא רזומה, ואני לא מוכנה שישלחו אותי להופיע ברחוב כמו איזו פרוצה. חוץ מזה, יש גם את אלמוג שהופיעה איתי בהלווין בפאזל. זה לא בסדר, אז מה עם ראש העיר נתן תקציב לכל הרחוב? זה לא מעניין אותי. שיפזר את הדי.ג'אים שלו כמו כלבים עם הקקי שלהם בכל הרחוב. אנחנו רוצות במה מרכזית מושקעת, לפחות כמו בצובחוץ".

 

 

טויכר, יאחתוץ' עצבנית.

"אני מבין ששולה מועלם חשה את עצמה אשת ראש הממשלה ושלחה אותך לעשות לי שיחת נזיפה, אבל בוא נרד בחזרה לקרקע המציאות העממית במסדה. כמדי שנה אני מארגן ומפיק את מסיבת הרחוב במסדה בפורים. זו לא הפקה פרטית שלי אלא התארגנות משותפת של כל בעלי ובעלות העסקים ברחוב, ואני מרכז אותה למען הרחוב, התושבים וכמובן קידום התיירות והעסקים. השנה מתהדק לראשונה שיתוף הפעולה עם העירייה באמצעות קהילת הדר. ראש העיר יונה יהב הגיע במיוחד למסדה כדי לשבת איתנו, בעלי העסקים, ולשמוע שאלות וטענות על כל מיני נושאים לטיפול שקשורים בעסקים ברחוב. קיבלנו אישור לתקציב ורוח גבית לקיום אירוע פורים שהוא חג חוצה דתות ודעות פוליטיות ושבו משתתפים כל העסקים. התנאי היה שנפזר את הפעילות לאורך כל הרחוב. גם נושא יציאות הכלבים והכלבות על המדרכות עלה בפגישה עם יהב, ואם למישהי יש טענה קונקרטית היא יותר ממוזמנת לפנות ישירות ללשכת של ראש העיר. זהו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רחלי

    קודם כל שתדהר יקפיד להעלות את הרמת השירות הירודה של קפה פאזל. לא פלא שהמקום שלו בקריסה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר