מעיין פטיטו אחרי שבירת שיא גינס. "אני בהיי מטורף" (צילום: אן כהן מרום)
מעיין פטיטו אחרי שבירת שיא גינס. "אני בהיי מטורף" (צילום: אן כהן מרום)

מעיין פטיטו ניפצה את שיא גינס בקפיצות טרמפולינה (וידאו)

לעיני 150 צופים באולם הספורט בקרית אליעזר קפצה מלכת הטרמפו-פיט 106 קפיצות טרמפולינה בדקה. השיא צפוי להיות מוכר תוך חמישה שבועות שבהם נאסר על פטיטו להתראיין בנושא

פורסם בתאריך: 22.2.18 09:38

שנה של אימונים התנקזה אתמול (רביעי) בערב לדקה אחת. דקה אחת שהכריעה אם מעיין פטיטו, מלכת הטרמפו-פיט, תצליח לשבור את שיא גינס בקפיצות על טרמפולינה. והיא עשתה זאת. מאתמול בשעה 19:01 פטיטו היא שיאנית גינס.

פטיטו לא הלכה על שבירת שיא בקטן – 61 קפיצות לדקה כפי שנדרשה. מתחילת האימונים היא כיוונה ל-80 קפיצות, ולאחר עוד כמה חודשים של אימונים היא אתגרה עצמה והכריזה כאן שהיא מתכננת לקפוץ 100 קפיצות. בתום דקה מאומצת עצר אותה השעון על 106 קפיצות.

 

 

 

השיא אמנם אושר על ידי השופטים, אך בגלל תקלות עבר לא ממהרים בגינס לאשררו באופן סופי אלא רק לאחר חמישה שבועות שבהם נבדקים פרמטרים שונים. על פטיטו היה לקפוץ קפיצה שנקראית Tuck Jump (בכל ניתור הברכיים מתקרבות לחזה והידיים נוגעות בקרסוליים). צוות השופטים כלל את יעקב לוי, יו"ר איגוד הטרמפולינה בישראל ושופט בינלאומי מטעם איגוד ההתעמלות בישראל; שמואל קופנס, שופט בינלאומי מטעם איגוד ההתעמלות בישראל; שגיב וייצמן, שופט בהתאחדות לכדורגל בישראל; מריה שמריי, שופטת אתלטיקה מטעם איגוד האתלטיקה בישראל; עו"ד מירית קרוגליאק; עו"ד מירי אלגאלי; עו"ד אריאל בן שיטרית; ומאמן הכדורגל לירן פינטו.

כ-150 אנשים הגיעו אתמול לאולם הספורט בקרית אליעזר כדי לעודד את פטיטו, ובהם בני משפחה, מתאמנות שלה וסקרנים. בלט בהיעדרו ראש העיר מר יונה יהב שהבטיח לפטיטו להגיע ואף תועד אומר זאת למצלמות תוכנית הריאליטי "מהיום בעוד שנה", שעקבה אחריה בכל התהליך. על פטיטו נאסר להתראיין בעניין השיא עד שזה יאושר על ידי הנהלת גינס, וכל מה שהיא הסכימה לומר היה: "אני בהיי מטורף". תרתי משמע.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר