לא מוכנים לחג
לא מוכנים לחג

פורים שפיל

פורסם בתאריך: 24.2.18 20:14

מסתבר שבאמת הסנדלר הולך יחף. אני, שבמשך שנים מחפשת בפורים מאות אנשים, תינוקות וחיות אחרות, ומוצאת פתרונות יצירתיים, רעיונות מקוריים ופרטי לבוש נדירים, הסתבכתי ולא הכנתי את המשפחה שלי לכבוד החג. אני, שמתוך אמונה במיחזור, זלזול בתחפושות הקנויות וזעם על המחירים המופקעים ועל חוסר מקוריות, מצאתי את הפתרון האידיאלי בדמות בוטיק להשכרת תחפושות שרץ כבר כמה שנים, נתפסתי לא מוכנה לאחר שמסרתי את כל התחפושות השוות לאנשים זרים (בעצם את רובם אני כבר מכירה).

והנה, כמה ימים לפני החג, נותרתי ללא תחפושת מתאימה. ולא רק לי ולאריק, אלא הכי גרוע ללביא, שסוף סוף יש לו גן ללכת אליו עם תחפושת. זהו אותו הגן שדאגתי שהגננות שלו יידעו כבר מתחילת השנה שבעניינים האלה אני אלופה, אותו הגן שגם ביום יום משתעשעות הגננות שלו מבחירת הלבוש של לביא. וכך, נאלצתי לצאת ולרעות בשדות זרים אחרי תחפושות. צבעוני זה לא היה, נכון יותר – נהיה לי שחור בעיניים. המחירים הלא שפויים, התחפושות הבנאליות, החומרים הנוראיים שמהם הן עשויות, ושוב – המחירים. כבר הרבה שנים לא קניתי תחפושת ואני מבינה שהמחירים עלו, אבל באמת, שמישהו יעצור את הקרקס הזה ויורה על פיקוח של העניין הזה. איפה הזמנים שבהם הדר היתה בירת התחפושות ושבהם זכתה השכונה לעלייה לרגל? יכולנו למצוא שם כל דבר שחלמנו עליו, אחלה של סחורה, ובמחירים טובים.

גם לא הצטרפתי לטרנד של רכישת תחפושות ב-eBay כמו חצי מדינה, כי מעולם לא הצלחתי לרכוש משהו ולקבל את המוצר שהזמנתי. תמיד המידה היתה לא נכונה הזויה, הבד היה מזעזע והתפירה היתה בעייתית, ואל זה צריך להוסיף את עניין המעופפות שלי שמונע ממני להתארגן בזמן ולהיערך לפורים חודשיים מראש.

 

ואם זה לא מספיק, אל הלחץ שלי התווסף דבר נוסף – משלוחי המנות. גם אם השנה עוד אצליח להתחמק מזה איכשהו, כי בכל זאת לביא הוא רק בן שנתיים, יש לי עוד חיים שלמים להתרגל לזה. ואני בטוחה שאם לא נשתלט על הטירוף הזה בזמן זה רק יסלים. חברה שלי סיפרה שבגן של הבן שלה שמים משכנתה על המשלוח מנות בגלל תחרות סמויה, שהפכה לגלויה, בין ההורים על המשלוח השווה ביותר. מה אתם שמים בשקיות? יהלומים בתור הפתעה? מילוי זהב לאוזני המן בעבודת יד מכוסמת ושיבולת שועל אורגנית?

כל כך רציתי להיות אמא, אבל אף אחד לא הכין אותי למרוץ הזה. מי היה מאמין שהחג האהוב עלי ילחיץ אותי? אז עשיתי אחורה פנה, חזרתי למאגר שתופס חלל ענק בבית. הרי לביא עדיין קטן מאוד, ומן הסתם גם התחפושת שלו, והייתי בטוחה שאמצא משהו במידה החמודה שלו. צדקתי, אבל היתה בעיה אחת – אמנם נמצאו פריטים, אבל של בנות. אמנם היום זה לא הכי פוליטיקלי קורקט, וריבוי הדעות בוודאי יקים עלי הרבה מתנגדים שיצקצקו בלשונם ויאמרו שבפורים אין חוקים, אבל איך זה ייראה אם אשלח את לביא מחופש להלו קיטי או לילדת אמיש עם שמלה תקופתית הורסת. גם ככה שירותי הרווחה כבר שמו עלי עין.

אז בינתיים אין לי מושג מה תהיה התחפושת של לביא לפורים, בעיקר בכל הקשור למגדר, או אם נתחפש כולנו – שלושת בני המשפחה – למשהו יצירתי ומגניב, אבל אני מודה שאני הולכת לדפדף בז’ורנלים ולגלוש באתרים כדי לחפש רעיונות מתחפושות של אחרים. לאן הגעתי?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר