עומרי גלזר בירידה למחצית בדרבי. טעות שחרצה את גורלו במכבי? (צילום: צלמוס)
עומרי גלזר בירידה למחצית בדרבי. טעות שחרצה את גורלו במכבי? (צילום: צלמוס)

מביך: מי הוזעק לחמם את לויטה במחצית?

זה יותר משבועיים לא מסוגל מאמן השוערים ארנו ואן זוואם לתרגל את חניכיו בשל כאבי גב קשים. בזמן שעומרי גלזר מירר בבכי בחדר ההלבשה, הוזעק השוער השלישי גיל אופק, שישב על אזרחי ביציע, לעלות על מדי אימון כדי לבעוט כדורים לאוהד לויטה

פורסם בתאריך: 2.3.18 18:40

הכאוס במכבי חיפה משתולל, ואף אחד לא מצליח לעצור את כדור השלג המתגלגל. היום (שישי), למחרת ההדחה מגביע המדינה לאחר תיקו 1:1 בדרבי, מתברר עד כמה עמוק הברדק בקבוצה.

מיד עם הירידה להפסקה הודיע המאמן פרד רוטן לשוער המשנה אוהד לויטה כי הוא יעלה במקומו של עומרי גלזר, שהטעות שלו בדקה ה-44 הובילה לשער השוויון של אלון תורג'מן. אלא שאז נדרש זמן רב למצוא מישהו שיחמם את לויטה. מעדויות של גורמים במכבי עולה שזה יותר משבועיים מאמן השוערים ההולנדי של הקבוצה ארנו ואן זוואם לא מסוגל לעלות על כר הדשא במתחם האימונים בכפר גלים כדי לתרגל את חניכיו, וזאת בשל כאבי גב קשים. בעוד שגלזר מירר בבכי בחדר ההלבשה, הוזעק השוער השלישי גיל אופק, שישב על אזרחי ביציע, לעלות על מדי אימון כדי לבעוט כדורים ללויטה ולחמם אותו לקראת 45 דקות הליגה הראשונות שלו זה זמן רב. בינתיים נקפו הדקות, ולויטה נאלץ להסתפק בחימום קצר בלבד.

 

 

כפי שפורסם כאן לראשונה לפני שלושה שבועות, שחקנים במכבי פנו לאנשי הקבוצה וטענו כי לויטה חייב לשחק וכי הם אינם בוטחים בגלזר. לויטה כבר אמור היה לשחק מול מכבי נתניה בשבת האחרונה (2:1) אבל ברגע האחרון הוחלט לתת לגלזר הזדמנות נוספת להצדיק את מעמדו כשוער הראשון. השוער הצעיר יודע שסיכוייו לשחק בקרוב הם נמוכים מאוד, ובמכבי כבר אומרים כי ייתכן שהוא יושאל בעונה לקבוצה אחרת. מנגד, לויטה הפגין יכולת טובה מאוד, ושתי הצלות שלו מנעו בושה גדולה עוד יותר.

בעניין אחר, הבלם הרומני של הפועל גבריאל תמאש היה מעורב בסיום המשחק בתקרית שכמעט גלשה לאלימות עם אוהדי מכבי. בעיצומן של החגיגות עם אוהדי קבוצתו לקח תמאש מיקרופון והצטרף לשירה שלהם. הדבר הוביל לשורה של קללות מצדם של אוהדי מכבי ביציע, והבלם רץ לעברם תוך ביצוע תנועות מאיימות, אך חבריו לקבוצה הצליחו לעצור אותו וגררו אותו בכוח מהמקום.

 

גבריאל תמאש חוגג בדרבי. כמעט תקרית אלימה (צילום: צלמוס)

גבריאל תמאש חוגג בדרבי. כמעט תקרית אלימה (צילום: צלמוס)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר