תיכון קרית חיים מתכונן לתיכותלון
תיכון קרית חיים מתכונן לתיכותלון

היכונו לתיכותלון – המרוץ של תיכון קרית חיים

המרוץ, שאורכו 1.9 ק"מ, יתקיים ביום ראשון וישתתפו בו תלמידי חטיבות הביניים. במסגרת האירוע יתקיימו עוד שני מקצים - האחד של הליכה והשני של רכיבה על אופניים. המשטרה תסגור לסירוגין את הרחובות בקריה

פורסם בתאריך: 8.3.18 16:21

מאות תלמידי חטיבות הביניים בתיכון קרית חיים ישתתפו באירועי התיכותלון שיערוך בית הספר ביום ראשון. התיכותלון הוא מרוץ שמחולק לשלושה מקצים – ריצה, הליכה ורכיבה על אופניים – וייקחו בו חלק גם תלמידי בית הספר לחינוך מיוחד רגבים.

את הריצה במסלול שאורכו הוא 1.9 ק"מ תוביל מנהלת חטיבת הביניים שקד מיכל שמלה. המירוץ יוזנק משער בית הספר ברחוב הגדוד העברי ויעבור דרך הרחובות ברודצקי ושדרות דגניה עד לחוף הים, ומשם למועדון בית צ'ארנה.

ההליכה, שאותה תוביל מנהלת חטיבת הביניים דגן עופרה טנדלר, תתבצע באותו המסלול וישתתפו בה רוב תלמידי בית הספר והמורים וגם תלמידי רגבים.

את פרק הרכיבה, לאורך של חמישה ק"מ, יוביל מנהל בית הספר אילן וקנין. המלול יעבור בשדרות ויצמן וברחובות סולד וטרומן עד לבית צ'ארנה.

 

 

בעקבות התיכותלון צפויים בבוקר שיבושי תנועה ברחבי קרית חיים, והמשטרה תסגור לסירוגין את הרחובות שבהם יעבור המרוץ. בשעה 11:00 יקיים בית הספר הפנינג הרקדה בבית צ'ארנה בהשתתפות התלמידים וסגל בית הספר.

וקנין: "הרעיון והיוזמה לתיכותלון נולדו בעקבות שבוע הבריאות במערכת החינוך שבו נדרשנו לחשיבה בנושא בבתי הספר. צוות החינוך הגופני שלנו ישב עם צוות התוכנית העירונית מלידה לבגרות (המל"ל) ועם רשות הספורט העירונית ותכננו את הפעילות. יש כאן מסר חינוכי של חשיבות הפעילות הגופנית. כיום, כשרבים יושבים במשך רוב שעות היממה מול מסכי המחשב, חשוב לנו לעודד את הילדים לבצע פעילות גופנית לפי יכולתם ובחירתם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר