מפגש "זיכרון בסלון" בטכניון בשנה שעברה (צילום: ארגון הלל ישראל בטכניון)
מפגש "זיכרון בסלון" בטכניון בשנה שעברה (צילום: ארגון הלל ישראל בטכניון)

שישה מפגשי "זיכרון בסלון" יתקיימו בטכניון

שלושה מפגשים עם אנשי עדות שיספרו על חוויותיהם בשואה יתקיימו בעברית, אחד באנגלית, אחד בצרפתית ואחד ברוסית

פורסם בתאריך: 8.4.18 08:05

ארגון הלל ישראל בטכניון בשיתוף עם אגודת הסטודנטים ועם דיקן הסטודנטים יקיים שישה מפגשים של פרויקט "זיכרון בסלון" במוסד האקדמי בארבע שפות – עברית, אנגלית, רוסית וצרפתית. המפגשים פתוחים לקהל הרחב והם יתקיימו ביום רביעי, ערב יום השואה, החל מהשעה 18:00 בשישה מקומות.

באולם השקוף תספר לאה נבנצל את סיפורה האישי, בפקולטה להנדסה אזרחית תציג יהודית רוזנצוויג את עדותה ובפקולטה להנדסה ביו-רפואית תספר חנקה דרורי את שעבר עליה. המפגשים בשלושת המקומות הללו יתקיימו בעברית. בפקולטה להנדסת מכונות יספר זאב קדם את סיפורו באנגלית, ובאותה הפקולטה תציג רגינה טיבל את סיפורה בצרפתית. במעונות ריפקין תספר סבטלנה אוחיטל את שעבר עליה ברוסית.

במהלך הערב תתקיים שיחה פתוחה עם אנשי העדות שתלווה בקטע אמנותי ובדיון פתוח בסוגיות הנוגעות בזיכרון השואה.

 

 

מנהל ארגון הלל ישראל באוניברסיטת חיפה ובטכניון יובל בן ארי: “התוכנית 'זיכרון בסלון' תהיה השנה בנפח גדול יותר מאשר בשנים הקודמות ושותפים לה סטודנטים שמשתתפים בתוכנית שלנו 'זכור וכבד'. זו תוכנית המיועדת לסטודנטים עולים ושבמסגרתה הם מתנדבים עם ניצולי שואה במשך השנה. נוסף על כך אנחנו מדברים איתם על זיכרון השואה ועל ההשפעה של הזיכרון עלינו. חלק נוסף מההתנדבות הוא ארגון אירועים כמו 'זיכרון בסלון'. הציבור החיפאי מוזמן להשתתף במפגשים. ניתן יהיה להיכנס עם הרכב לקמפוס אבל אנחנו מבקשים הרשמה מראש”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר