עידן גולן. הוא באמת האשם בתיקו? (צילום: צלמוס)
עידן גולן. הוא באמת האשם בתיקו? (צילום: צלמוס)

"קלינגר איבד שליטה. אמירות כאלה עלולות לחסל את גולן"

הלם בהפועל חיפה מהמתקפה של המאמן ניר קלינגר על החלוץ הצעיר עידן גולן. וגם: שחקני הפועל יסרבו לחתום על חוזה שיכלול סעיף פרמיות על 40 נקודות

פורסם בתאריך: 16.4.18 16:13

 

שחקנים בהפועל חיפה נדהמו מהמתקפה של המאמן ניר קלינגר על החלוץ הצעיר עידן גולן בסיום המשחק אתמול (ראשון) מול הפועל באר שבע (2:2). קלינגר האשים את גולן בהחמצה לקראת סיום 90 הדקות ובכך שלא שמר על כדור בשניות האחרונות לפני שער השוויון העצמי של עדן בן בסט. “קלינגר איבד שליטה”, אמר אחד משחקני הקבוצה, “עידן הוא שחקן צעיר, ואמירות כאלה עלולות לחסל אותו”.

שחקני הקבוצה ניסו לעודד את בן בסט, והאשימו את הבעלים יואב כץ בסחבת באשר להארכת החוזה של הקפטן. “כץ לא תורם לשקט בקבוצה”, אמר שחקן בכיר בהפועל, “אנחנו נמצאים בלחץ כי עתידנו במועדון לא מובטח. יש שחקנים שזה פוגע בהם. אנחנו מקווים שכץ יחתום איתנו על חוזים חדשים עוד לפני משחק גמר גביע המדינה”.

 

 

שחקני הפועל מגבשים הסכמה שלפיה מהעונה הבאה הם יסרבו לחתום על חוזה שיכלול מענקים על 40 נקודות ליגה בלבד. כזכור, בחוזה של רוב השחקנים הישראלים בקבוצה מופיע סעיף המזכה אותם בפרמיות על 40 נקודות, אך כץ הבטיח להם שאם הקבוצה תבטיח את השתתפותה באחד מהמפעלים האירופיים הוא ישלם להם מענקים על 60 נקודות. לקראת העונה הבאה ידרשו השחקנים פרמיות על כל הנקודות שיצברו, ללא קשר להישגים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר