נטע ברזילי (צילום: אבישג שאר ישוב)
נטע ברזילי (צילום: אבישג שאר ישוב)

אגודת הסטודנטים בטכניון מזמינה אתכם לצפות ביחד באירוויזיון

חצי הגמר הראשון של התחרות ייערך הערב בהשתתפותה של נציגת ישראל נטע ברזילי שתשיר את "Toy". האירוויזיון יוקרן באולם הקולנוע של אגודת הסטודנטים

פורסם בתאריך: 8.5.18 11:01

אגודת הסטודנטים בטכניון (אס"ט) מזמינה את הציבור לבוא הערב (שלישי) לצפייה משותפת בחצי הגמר האירוויזיון באולם הקולנוע של האגודה. את ישראל תייצג בתחרות המתמודדת נטע ברזילי עם השיר "Toy", והתחרות תשודר בשידור ישיר בערוץ כאן 11.

את התחרות ה-63 במספר מפיק איגוד השידור האירופי והיא תתקיים בליסבון, בירת פורטוגל, בהשתתפותם של נציגים מ-43 מדינות. הערב יתקיים חצי הגמר הראשון שבו ישתתפו 19 מדינות ובהן ישראל, חצי הגמר השני ייערך ביום חמישי ובו ישתתפו 18 מדינות, ושלב הגמר יתקיים ביום שבת ובו ישתתפו נציגים מ-26 מדינות – 20 נציגים שיעלו משני חצאי הגמר (עשר מדינות מכל חצי גמר), נציג פורטוגל כמדינה המארחת ועוד חמישה נציגים שעולים אוטומטית לגמר מהמדינות המממנות את האירוע – איטליה, בריטניה, גרמניה, ספרד וצרפת. השיר הזוכה ייבחר בשקלול הציונים של השופטים ושל הקהל.

 

 

דוברת אס"ט אדוה ג'יבלי: "הקרנת האירוויזיון תחל בשעה 22:00 בבית הקולנוע של האגודה שנמצא בקומה השלישית של בית הסטודנט. הכניסה היא ללא תשלום".

לדבריה של ג'יבלי, ניתן להיכנס לקמפוס הטכניון בתחבורה ציבורית או ברגל, ומכוניות פרטיות יורשו להיכנס רק עם אישור כניסה: "נשמח לארח אצלנו את כל מי שרוצה לצפות בשידור. אנחנו מתכננים גם להקרין את אירוע הגמר ביום שבת".

 

אולם הקולנוע של אגודת הסטודנטים בטכניון (צילום: אס"ט)

אולם הקולנוע של אגודת הסטודנטים בטכניון (צילום: אס"ט)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר