השריפה הגדולה בחיפה בנובמבר 2016 (צילום: גיל אליהו)
השריפה הגדולה בחיפה בנובמבר 2016 (צילום: גיל אליהו)

כוננות שריפות בעירייה: רענון נהלים וסיורים מוגברים

לנוכח התחזית לשרב כבד הנחה מנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית את היחידות הביצועיות בעירייה ואת אגף הביטחון שלה להעלות את רמת המוכנות לסכנה של התפתחות שריפות בסוף השבוע

פורסם בתאריך: 17.5.18 18:22

מנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית הנחה היום (חמישי) את היחידות הביצועיות בעירייה ואת אגף הביטחון שלה להעלות את רמת המוכנות לסכנה של התפתחות שריפות בסוף השבוע הקרוב. מהעירייה נמסר כי היערכות זו מתבצעת לנוכח תחזית השירות המטאורולוגי המלמדת על עלייה ניכרת בטמפרטורות בשעות אחר הצהריים ועל התפתחות תנאי שרב עם רוחות מזרחיות יבשות בדומה לאלה שגרמו להתפשטות המהירה של השריפה הגדולה שפקדה את העיר בנובמבר 2016.

מרגלית הנחה לרענן את נוהלי העירייה שבהם הוטמעו לקחי השריפה, ובמקביל לכך מקיים אגף הביטחון של העירייה סיורים מוגברים באזור יערות הכרמל והשכונות הגובלות בהן על מנת לאתר במהירות כל מקור אש.

 

 

 

עוד נמסר מהעירייה: "העלאת הכוננות מתבצעת על בסיס הלקחים והמסקנות שהופקו על ידי העירייה בעקבות השריפה הגדולה והתרגילים המשותפים שנערכו לאורך השנה עם גורמי החירום השונים. מנכ"ל העירייה פנה לתושבים בבקשה להקפיד לא להדליק אש בשטחים פתוחים ולהזמין באופן מיידי את לוחמי האש בכל מקרה שבו הם נתקלים בתחילת התלקחות של אש".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בגדנו בדור המייסדים ולא שמרנו על חיפה שהשאירו לנו

    השריפה הגדולה היתה הצתה ולאף אחד לא אכפת למצוא את האשמים. השריפה הזו היא בגידה שלנו בדור האבות של העיר והמדינה שדאגו להפוך את חיפה למיוערת וירוקה במיוחד ואנחנו נכשלנו בשמירה על הירושה הזו ולא בפעם הראשונה. צריך סיורים עם רחפנים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר