עומר דמארי. יואב כץ יסכים לשלם לו 250,000 דולר לעונה (צילום: צלמוס)
עומר דמארי. יואב כץ יסכים לשלם לו 250,000 דולר לעונה (צילום: צלמוס)

מכוונת גבוה: הפועל מעוניינת בדמארי כמחליפו של תורג’מן

בהפועל חיפה ממתינים לסיום המשא ומתן שמנהל החלוץ עומר דמארי עם רד בול לייפציג הגרמנית על כרטיס השחקן שלו. אם הוא ישוחרר ללא תמורה עשויה הקבוצה להחתימו

פורסם בתאריך: 8.6.18 15:25

הפועל חיפה מכוונת גבוה ומעוניינת לצרף את החלוץ עומר דמארי. בהפועל ממתינים לסיום המשא ומתן שמנהל דמארי עם רד בול לייפציג הגרמנית על כרטיס השחקן שלו, ואם הוא ישוחרר מלייפציג ללא תמורה עשויה הקבוצה להחתים אותו במקום אלון תורג’מן שחתם השבוע באוסטריה וינה.

דמארי מחזיק בחוזה של כ־700,000 יורו בעונה בגרמניה, ובשלב זה דורשת קבוצתו 500,000 יורו על כרטיסו. החלוץ עזב את לייפציג לפני שנה וחצי והצטרף בהשאלה למכבי חיפה, וזו ויתרה עליו בתום תקופת ההשאלה, כך שכרטיסו חזר אוטומטית לקבוצה הגרמנית.

 

 

דמארי ותורג’מן מיוצגים על ידי סוכני השחקנים רונן וגלעד קצב, ובמסגרת העברתו של תורג’מן לווינה בחוזה לשלוש שנים ובשכר של 350,000 יורו לעונה, עלתה האפשרות שדמארי יעבור להפועל. גילי ורמוט, שחזר באמצע העונה החולפת להפועל, מפעיל לחץ על דמארי לחתום בקבוצה כדי להציל את הקריירה שלו, בדיוק כפי שעשה תורג’מן.

הבעלים של הפועל יואב כץ מוכן להציע לדמארי חוזה לשנתיים תמורת שכר עתק במושגים של הפועל – 250,000 דולר לעונה – אך מסרב לשלם תמורת כרטיס השחקן שלו. כעת תלוי המהלך בסיכום שאליו יגיע החלוץ עם לייפציג. בדמארי מעוניינת גם הפועל תל אביב, אך היא תתקשה להתמודד מול ההצעה של כץ.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר