הסינמטק בפסטיבל הסרטים (צילום: ראובן כהן)
הסינמטק בפסטיבל הסרטים (צילום: ראובן כהן)

מנכ"ל חדש לסינמטק חיפה – ירון כפתורי

כפתורי, במאי ומפיק ששימש עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל קולנוע לב, התמנה גם למנכ"ל פסטיבל הסרטים הבין לאומי . "זהו אולי האתגר הגדול של חיי", כתב כפתורי בפייסבוק, "להשיב לסינמטק מעט מהזוהר שאבד לו"

פורסם בתאריך: 19.6.18 11:04

הקולנוען, הבמאי והמפיק ירון כפתורי (54) נבחר לתפקיד מנכ"ל הסינמטק חיפה ופסטיבל הסרטים הבין לאומי. עד לאחרונה שימש כפתורי כמשנה למנכ"ל קולנוע לב.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב כפתורי: "בהתרגשות רבה וביראה של כבוד קיבלתי על עצמי את המינוי של מנכ"ל סינמטק ופסטיבל הסרטים של חיפה. הסינמטק והפסטיבל הם נוף ילדותי, עשר דקות הליכה מהבית בו גדלתי, מהם ינקתי את אהבת הקולנוע הראשונית שלי. עשיתי דרך ארוכה ומגוונת בעולם הקולנוע – הפקתי, ביימתי, כתבתי והפצתי. הגעתי להישגים בכל אפיקי הקולנוע שבהם פסעתי עד כה, אבל האתגר הנוכחי של הניהול המשותף של הסינמטק והפסטיבל (שעד כה, פעלו כיחידות עצמאיות) הוא אולי האתגר הגדול של חיי – להשיב לסינמטק מעט מהזוהר שאבד לו ולשמור על פסטיבל הסרטים כפסטיבל הגדול המצליח והחשוב בישראל".

 

 

בהמשך כתב כפתורי: "יהיה לי הכבוד ללמוד ולעבוד לצדה של פנינה בלייר האגדית ולצד אבישי כפיר, מנהלו המסור של הסינמטק. סביר להניח שבחודשיים הקרובים בקושי ארים את הראש מעל המים אבל היי, זה בסדר, אל תרחמו עלי. יאללה, נתראה בכרמל בסוכות, 22 בספטמבר, תרשמו ביומן – פסטיבל הסרטים".

יצוין שבלייר תמשיך לשמש כמנהלת אומנותית של פסטיבל הסרטים, שבשנה הקרובה ימלאו לו 34 שנים.

 

ירון כפתורי (צילום: לימור פנחסוב)

ירון כפתורי (צילום: לימור פנחסוב)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר