בית הספר הפתוח
בית הספר הפתוח

למרות תלונות ההורים: שתי כיתות ז' ייפתחו בפתוח

זו השנה השנייה ברציפות שבה נפתחת כיתה ז' שנייה בבית הספר, שעד השנה שעברה למדה בחטיבת הביניים שלו רק כיתה אחת. מנהלת בית הספר גלית אמסלם שנתונה לביקורת קשה מצד ההורים רואה בכך הבעת אמון בתפקודה

פורסם בתאריך: 25.6.18 13:17

השנה ייפתחו בפעם השנייה ברציפות שתי כיתות ז' בחטיבת הביניים של בית הספר הפתוח. הדבר בולט במיוחד השנה לנוכח הודעותיהם של הורים רבים לתלמידים בחטיבת היסוד בבית הספר שילדיהם לא ימשיכו ללמוד בבית הספר בגלל חוסר שביעות רצון מתפקודה של המנהלת גלית אמסלם. ההורים טענו כי אופיו הייחודי של בית הספר נפגע כתוצאה מהתנהלותה של אמסלם.

לפי רישומי בית הספר, בכל אחת מהכיתות ילמדו בשנת הלימודים הבאה 30 תלמידים, ובפתוח הביעו סיפוק מהיקף ההרשמה שאותו הם רואים כהבעת אמון בהנהלה. כעת ילמדו בחטיבת הביניים של בית הספר, שעד השנה שעברה כלל רק כיתה אחת בכל שכבה, שתי כיתות בשכבת ז' ושתי כיתות בשכבת ח'.

 

 

אמסלם: "אני שמחה שרוב התלמידים שלנו בשכבת כיתות ו' ממשיכים בשנה הבאה ללמוד בבית הספר. כעת רשומים 30 תלמידים לכל כיתה, אבל המספרים יכולים עוד לעלות. בשכבת ו' יש לנו היום שלוש כיתות. היתה לתלמידים אלטרנטיבה ללמוד בבתי הספר רעות, ליאו באק והריאלי אבל הרוב בחר להישאר בפתוח".

איך את מסבירה את המגמה של תלמידים להמשיך לחטיבת הביניים בפתוח לנוכח התרעומת בקרב ההורים?

"התלמידים מרגישים טוב בבית הספר. הם מרגישים מוגנים כמו במשפחה. זה מה שהם אומרים. עודדנו אותם לבחון את כל האופציות אשר עומדות לרשותם לפני קבלת החלטה סופית, וזה מה שהם החליטו. עיריית חיפה בנתה כיתות חדשות שיהיו בשימוש של תלמידי החטיבה, כך שהם מרוצים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר